Zippio Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fleste som er nevnt her i tråden er verdt å se på (One piece, FMA, FMP!(og FMP?fomoffu) Trigun, Hellsing, Chrno Crusade) Noen andre som er verdt en titt er: Last Exile Basilisk Great Teacher Onizuka Hunter x Hunter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hunter X Hunter er herlige saker syn ihvertfall eg. koselige karakterer og deilig musikk. Herlig humor inni mellom også Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Ser ikke at noen har nevnt Vision of Escaflowne. Har bare sett to episoder selv, men synes det er helt sykt bra! Utrolig spennende, flotte actionscener, fantastiske vakre bilder (naturen, fargene osv). Tror jeg tar og ser neste episode nå. Edit: Er halvveis i serien nå, den er knall! Endret 22. juli 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Fleste som er nevnt her i tråden er verdt å se på (One piece, FMA, FMP!(og FMP?fomoffu) Trigun, Hellsing, Chrno Crusade) Noen andre som er verdt en titt er: Last Exile Basilisk Great Teacher Onizuka Hunter x Hunter 6500167[/snapback] Hunter X Hunter er herlige saker syn ihvertfall eg. koselige karakterer og deilig musikk. Herlig humor inni mellom også 6500210[/snapback] han har sett Hunter x Hunter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet om en bra side med god fart som jeg kan laste ned de nevnte anime'ene her? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hva med Full metal Panic!Og full metal alchemist To fantastiske serier som jeg krever at ingen går glipp av.. 6437610[/snapback] ja! full metal panic ftw! anbefaler på det sterkeste . love hina,chobits,hellsing,power,GTO,warcraft tst..mange serier som er bra =) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hva med Dragonball, der er jo bare rått. Det er en av de få mangaene jeg synes er blant mine topp tre. Serien har en bra historie, barnslig humor og ingen banning på den norske versjonen, det er fy-fy. Uansett gå for dragonball. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Ser ut til at jeg hadde alle nevnte serier på maskina... (-dragonball) Så nå skal jeg legge dem over på laptopen, så jeg får sett dem:) Litt OFFTOPIC: Har hørt at hxh skal komme ut med en ny OVA/TV. Stemmer det? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 har ikke hørt noe om det, men hvis det kommer så ville det bare vært positivt Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Spørsmålet er hvilke serier du/dere har sett. For det er ganske vannskelig å nevne noen gode anime serier bår vi ikke vet hva du/dere har sett. Etter som jeg har sett ganske mye anime gjennom tidene, er det vennskelig å anbefale en bestemt serie. Problemet mitt nå er at jeg kan anbefale så veldig mange serier... så jeg får nevne noen da tokyo underground .hack\\ (veldig bra! anbefales veldig sterkt) Blood+ Ruronin Kenshin Hunter x Hunter (en serie ejg aldrig går lei av. har sett den mange mange ganger) Full metal panic (FPM) Full metal alchemist (FMA) Ghost in the shell. og så regner jeg med at du har sett bleach og naruto...... hvis ikke du har det, så kan du bare løpe å gjemme deg, før alle anime elskere kommer og banker deg opp! Edit: Og jeg håper så absolutt at det skal komme mer HxH Endret 23. juli 2006 av MagnusK Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Låner tråden litt, jeg. Er det noen som vet om en serie som er slik trådstarter ønsker, men som også er gratis, og helst ikke er over 300mb pluss litt god fart. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva med Full metal Panic!Og full metal alchemist To fantastiske serier som jeg krever at ingen går glipp av.. 6437610[/snapback] Full Metal Panic og ikke minst Full Metal Penic! Fumoffu?! er to geniale serier ja, den siste har genialt mye bra humor Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg kan på det varmeste ambefale Blood-the last vampire. Det er en utrolig bra serie, også må du se filmen, jaahh, fin fin Lenke til kommentar
Dreyfuz Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har en serie å anbefale på mitt STERKESTE. "Hajime No Ippo" .. Den er seriøst helt ekstrem.. Tar som vanlig et par episoder før serien starter for fullt, men når du har sett de første, så sliter du med å ta en pause. Tro meg... Man bli hekta. Serien handler kort sagt om boksing. Serien har både god humor, gode animasjoner og tegnigner, spenning osv.. Den har alt >=) Serien har vel rundt 70 episoder, 2 filmer og aaaaalt for mange manga-chapters ,, rundt 600 elns ^^ Lenke til kommentar
araziel Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 FLCL/Furikuri Den handler om... Vel, ikke helt sikker egentlig. Folk slår hverandre med gitarer, og en fyr spytter robotter ut av hodet. Weehaw! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 vil annbefale Higurashi no Naku Koro ni Veldig ny serie Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Litt OFFTOPIC: Har hørt at hxh skal komme ut med en ny OVA/TV. Stemmer det? 6537829[/snapback] Hvor har du hørt/sett/lest det? For så vidt jeg vet fortsetter jo mangaen etter OVA'ene og hvis de skal lages mer MÅ jeg vite dette. Med unntak av Hajime No Ippo, den eneste anime'n jeg har sett mer enn en gang:) Lenke til kommentar
Kongmarius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 DearS, Ranma 1/2, Air gear, Aishiteru ze Baby, Mai Otome, Air TV, Full metal Alchemist, Inuyasha og Maison ikkoku er sterkt anbefalt (ialle fall av meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå