Nuffern Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da er det like greit å laste den ned og bruke den gratis frem til feb. 2007. Når den tiden kommer kan du kjøpe en billig hjemmeversjon til 1200 spenn. Kjøper du en hjemmeversjon nå, så får du 2003 versjonen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 El-Price - Irriterende lave priser. Nåja, min erfaring er: El-Price - Irriterende dårlige produkter De pusher jo relativt ukjente merker som ikke akkurat får toppscore i tester rundt omkring. Men kanskje de selger noe bra også? Til irriterende høye priser? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) El-Price - Irriterende lave priser. Nåja, min erfaring er: El-Price - Irriterende dårlige produkter De pusher jo relativt ukjente merker som ikke akkurat får toppscore i tester rundt omkring. Men kanskje de selger noe bra også? Til irriterende høye priser? 6451564[/snapback] Har handlet digitalkamera og minnekort der (Nikon) til en grei pris. Kjenner ikke meg igjen i den beskrivelsen Endret 9. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har handlet digitalkamera og minnekort der (Nikon) til en grei pris. Kjenner ikke meg igjen i den beskrivelsen 6463464[/snapback] Skrev "kanskje" og var halvveis ment som en spøk. Har bare sett Elprice reklamere for ukjente merker som har vist seg å være ganske dårlige. Hadde de kjempegode priser på kjente merker, ville de heller har reklamert med disse, tenkte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå