AudiA4 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hei, Har en Audi A4 1998 modell, registrert i 97... Den skal være galvansiert..... OG nå i det siste har jeg merket bobler i lakken nedre del av dørene i midten..., og i frontskjermen, der kanten går innvendig i hjulbuen har begynt å ruste, noe har rustet vekk, går ann å dra av såpe flak der.... Spylte med høytrykk kom ca. 15 cm unna, og en lakkbit på 1cmx1cm falt av på midten av nedre del på døra.... Er det mulig at sånnt skal skje på en en galvanisert Audi? Er det ikke garanti på dette fra Audi? Endret 2. juli 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har du eid bilen hele veien? hvist ikke så kan døra kan være opplakker. Når det gjeller i kanten av hjulbuen så er den veldig utsatt for steinsprut og grus fra dekkene, blir først bart metall på et område og rusten får feste så spiser den seg utover under galvaniseringen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det på skjermene kan skje etter et par år, ikke uvanlig. Dørene tyder på dårlig arbeid etter evt skade på bilen, dårlig forarbeid før lakkering (typisk: "svart" arbeid ) Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kjøpte bilen i februar,,,,, ser at når dere kan komme med gode årsaker, så kan sikkert Møller komme med enda bedre årsaker, og aldri vil dekke det.... Tror jeg står over Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kjøpte bilen i februar,,,,, ser at når dere kan komme med gode årsaker, så kan sikkert Møller komme med enda bedre årsaker, og aldri vil dekke det.... Tror jeg står over 6424648[/snapback] Er du både nokia4life og AudiA4 eller? Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Kjøpte bilen i februar,,,,, ser at når dere kan komme med gode årsaker, så kan sikkert Møller komme med enda bedre årsaker, og aldri vil dekke det.... Tror jeg står over 6424648[/snapback] Er du både nokia4life og AudiA4 eller? 6424761[/snapback] Hahahahaha LOL Endret 2. juli 2006 av nokia4life Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, Har en Audi A4 1998 modell, registrert i 97... Den skal være galvansiert..... OG nå i det siste har jeg merket bobler i lakken nedre del av dørene i midten..., og i frontskjermen, der kanten går innvendig i hjulbuen har begynt å ruste, noe har rustet vekk, går ann å dra av såpe flak der.... Spylte med høytrykk kom ca. 15 cm unna, og en lakkbit på 1cmx1cm falt av på midten av nedre del på døra.... Er det mulig at sånnt skal skje på en en galvanisert Audi? Er det ikke garanti på dette fra Audi? 6420655[/snapback] Jeg har Audi 80 som også er galvanisert, men har funnet ut at min har feil i galvansiseringen, det ruster på kanten av panseret. Akkurat samme skjedde med en A6 som jeg har jobbet med, feil av galvaniseringen akkurat samme plass.. I tillegg så hadde jeg også masse rust på døra bak lista da jeg kjøpte den, så lista er helt løs akkurat der, men det er nokk dårlig reparasjon av skade.. Gå til møller og se på historikken om det har vært reparasjon på bilen hos dem. Det fikk jeg sjekket. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, Har en Audi A4 1998 modell, registrert i 97... Den skal være galvansiert..... OG nå i det siste har jeg merket bobler i lakken nedre del av dørene i midten..., og i frontskjermen, der kanten går innvendig i hjulbuen har begynt å ruste, noe har rustet vekk, går ann å dra av såpe flak der.... Spylte med høytrykk kom ca. 15 cm unna, og en lakkbit på 1cmx1cm falt av på midten av nedre del på døra.... Er det mulig at sånnt skal skje på en en galvanisert Audi? Er det ikke garanti på dette fra Audi? 6420655[/snapback] Jeg har Audi 80 som også er galvanisert, men har funnet ut at min har feil i galvansiseringen, det ruster på kanten av panseret. Akkurat samme skjedde med en A6 som jeg har jobbet med, feil av galvaniseringen akkurat samme plass.. I tillegg så hadde jeg også masse rust på døra bak lista da jeg kjøpte den, så lista er helt løs akkurat der, men det er nokk dårlig reparasjon av skade.. Gå til møller og se på historikken om det har vært reparasjon på bilen hos dem. Det fikk jeg sjekket. 6426144[/snapback] Fikk ut hele historikken for bilen før ejg kjøpte den, fanger bak og foran har blitt skiftet etter skade.. ikke noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå