thomassit0 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 er det bare jeg som har problemer med det? skjer ingenting når jeg prøver å hoppe ved å trykke høyre og venstre piltast samtidig... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 er det bare jeg som har problemer med det? skjer ingenting når jeg prøver å hoppe ved å trykke høyre og venstre piltast samtidig... 6420596[/snapback] Opplever det samme. Bruker forresten nyeste versjon av Firefox, hvilken versjon det nå er igjen Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har gitt beskjed til vår annonseavdeling, og håper det blir tatt hånd om innen nær fremtid. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 er det bare jeg som har problemer med det? skjer ingenting når jeg prøver å hoppe ved å trykke høyre og venstre piltast samtidig... 6420596[/snapback] Opplever det samme. Bruker forresten nyeste versjon av Firefox, hvilken versjon det nå er igjen 6420780[/snapback] Har samme problem og bruker også Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå