Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen som spiller D&D Online?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen her som spiller Dungeons and Dragons Online?

Om du gjør det, kan du gjerne skrive ned navnet ditt og hvilken server du spiller på her! :)

Jeg kaller meg Trum Axebeard, og spiller Dwarf Berserker på Boldrei.

Dette spillet er utrolig gøy når en bare får seg en brukar gruppe med hyggelige folk! Jeg har spilt i flere timer nå med samme folka, og har det meget gøy! Her er det et supert communtiy uten "1337-kids"!

EDIT: Det må også nevnes at dette spillet har ingen grinding! Her tjener du KUN XP på quests.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller også D&D 3rd ed. p&p...vel iallefall via forum. Og det første jeg kan si er "eeh skeptisk". Jeg tror IKKE det blir like bra. Men så har jeg kanskje litt for store forhåpninger til det faktiske rollespill aspektet av spillet i forhold til det jeg er vandt med fra P&P (via forum).

rpg delen av MMORPG har ikke kommet godt nok frem i noen av de spillene jeg har testet til nå. Har egentlig ingen grunn til å tro at D&D Online blir bedre.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Angående levelsystemet, så synes jeg faktisk at det fungerer ganske bra. Jeg var skeptisk i starten, men etter å ha prøvd det synes jeg tredelingen av level fungerer fint for å både gi en følelse av progresjon, samtidig som de ikke lar karakterene gå fullstendig "monty haul" :)

Spilte det en god del da det kom ut, men av ulike årsaker har ikke fått tatt i det på noen måneder :( Får se om jeg ikke får plukket det opp igjen til høsten.

Lenke til kommentar

Spilte det en god del da det kom ut, men av ulike årsaker har ikke fått tatt i det på noen måneder :( Får se om jeg ikke får plukket det opp igjen til høsten.

6424601[/snapback]

Du bør prøve det igjen snart! Det blir nemlig lansert en ny patch, der det kommer en ny rase, nye dungeons, nye fiender og nye items! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...