LarsP Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Denne tråden er tilegnet de postene som overhodet ikke burde blitt postet på det aktuelle tidspunktet, de postene som ufrivillig (?) blir et lyskespark alà Wayne Rooney i gårsdagens fotballkamp. Med andre ord, de postene som får oss til å bryte ut i latter. Eksempel: Bruker A) har det ikke så veldig bra: Hei, her er jeg igjen..Siden sist har det ikke skjedd noe positivt, trekker meg mer og mer inn i meg selv. Alt går imot, jeg takler ikke hverdagen. Kom opp i matte, har straks masse eksamner og innleveringer på skolen, økonomien er som vanlig helt på trynet, bruker opp mer penger enn jeg får inn. Har en en jobbsøknad som skal sendes imorgen men som ikke blir ferdig. Har ikke gjort noe i livet som jeg kan skrive, og er hvertfall ikke kvalifisert til stillingen. Skjønner ikke hvorfor jeg søker engang. Masse mas hjemme, driver og maser om en stilling jeg har sagt 1000 ganger at er uaktuell. Her forrige uke tok en kamerat av en kamerat livet av seg, kjente han ikke men føler meg dårlig bare jeg tenker på det. Han var alt for ung, det var så unødvendig. Siste mnd. av livet hans virker veldig lik det jeg har opplevd, han hadde også glidd bort fra venner o.l. Vil ikke gå så nærme inn på det tilfelle noen her kjente han, og for respekt av familien og hans minne. Sitter nå og skal lese til eksamen, men orker ikke motivere meg. Hvis jeg skal beskrive situasjonen er det første ordet jeg tenker på håpløst. Så strømmer det på med samfunnstaper, ubrukelig, pest og en plage, køskaper, hjelp.. Har ikke grått på flere mnd, vet ikke helt grunnen for det hadde vært så deilig og få utløp. Går rundt som en tikkende bombe, uten tennhette. Tenker da på at selv om jeg har lyst til å dø er jeg alt for feig. Tenker konsekvens, har såret og skuffet familie og venner hele livet. De har holdt ut, og dette er sånn jeg betaler tilbake ? Masse utgifter på blomster, kiste, penger til kirken/presten, begravelse generellt. Hva kommer de til å tenke om meg ? Feiging.. "Han hadde jo alt" Driver å tenker på hvordan jeg selv oppfører meg, er jo alltid glad. Har de materialske tingene folk vil ha, men det betyr jo ingenting når man er ødelagt innvendig. Sitter hjemme og depper, hører på deppemusikk og skriver deppedikt. Har dop hjemme, før hadde jeg hvertfall nok respekt for mamma og pappa til at jeg ikke tok det med hjem, men nå har jeg det her. Trenger en ferie, ikke dra til ett sted og se på ting, men en ferie fra livet. Klarer ikke å fullføre skolen uten stryk, klarer ikke skaffe meg jobb. Trenger noe å skylde på, tenker hvis jeg prøver på "selvmordsforsøk" så kommer jeg på sykehus, og folk til å passe på meg. Bli en byrde for de, istedet for at jeg går alene med det. "Jævla egoist" tenker dere sikkert, og det er vel sant som det er sagt. Jeg trenger oppmerksomhet, noen å snakke ut om problemene mine. Vil ha ett normalt liv, vil ikke gå som en levende zoombie uten mål og mening. Ifjor kutta jeg meg mye, og det hjalp veldig. Har lenge vurdert å begynne igjen, men siden det er sommer er det jo nesten umulig å skjule arrene som kommer. Stikkordet er hjelp og utløp, ikke kronologisk satt opp. Mulig det er en "enten-eller" situasjon, hjelp eller utløp. For dette her klarer jeg ikke mer, har ikke respekt for foreldrene mine, og det hadde jeg lovet meg selv at hvis jeg noen gang mistet den, var det ikke noen grunn til å fortsette livet. De gir meg alt jeg kunne bedt om, og dette er hvordan jeg betaler tilbake, svare frekt, ikke høre etter, være idiot. De fortjener så mye bedre, dere alle gjør det.. EDIT: Sang som passer til dette inlegget er Morten Harket - Los Angeles Så kommer bruker B) og legger ut om sine grusomme problemer i neste post. ÆSJ, skole i morgen :!: --- Kom igjen, del slike gullkorn med resten av forumet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 føler med bruker a jeg , men regner med detter kommer fra deppetråden jeg har hikke Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi alle husker vel han som blir busted av faren sin via HW.no-forumet. Den var jo litt morsom Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi alle husker vel han som blir busted av faren sin via HW.no-forumet. Den var jo litt morsom 6420569[/snapback] ahhh, den ja. rett og slett EID Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så lenge denne threaden kan være sakelig og INGEN form for laming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning, provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse ok? Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så lenge denne threaden kan være sakelig og INGEN form for laming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning, provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse ok? 6420599[/snapback] vet ikke helt, var denne litt unødvendig? :!: hei, skulle bare si ifra at vi IKKE stenger denne posten hehe overtrøtt jeg? neeeheeei Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Person A: Kattungen min på 13 uker (idag) hadde kramper og var helt apatisk til mårran idag. Tok henne rett til dyrlegen. Hun fikk bedøvelse, anti-forgiftning-ting og muskelavlappende. Hun bare lå og rista. Tror det er noe av det værste jeg har vært med på. Bedøvelsen gikk ut etter 4 timer, og hun begynte å riste igjen. Jeg valgte avlivning. Jeg kommer aldri til å vite hva det var som var galt med henne. Det er umulig å finne ut ved nerveskader. Person B: Uff. minner meg om en kattunge jeg rygget over med en bil. Måtte trampe flat hodet for å avlive den på stedet. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Person A: Kattungen min på 13 uker (idag) hadde kramper og var helt apatisk til mårran idag. Tok henne rett til dyrlegen. Hun fikk bedøvelse, anti-forgiftning-ting og muskelavlappende. Hun bare lå og rista. Tror det er noe av det værste jeg har vært med på. Bedøvelsen gikk ut etter 4 timer, og hun begynte å riste igjen. Jeg valgte avlivning. Jeg kommer aldri til å vite hva det var som var galt med henne. Det er umulig å finne ut ved nerveskader. Person B: Uff. minner meg om en kattunge jeg rygget over med en bil. Måtte trampe flat hodet for å avlive den på stedet. 6420771[/snapback] Trur æ dør Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er alvorlig big lol på den ja Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sitter her alene i den mørke kjelleren og ler som faen. Takk Glint! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) herregud asså. hvi det person b sier i siste eksempelet er sant, så er han litt crazy da. Jeg hadde ikke trampet over hodet, hadde heller kjørt over den en gang til. ^^ edit er trøtt edit 2: det personen gjorde var riktig, men det må ha vært for jævlig, men så er det ikke sikkert at det er sant. Endret 2. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå