_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Snublet over to litt morsomme videoer på nettet. De er i alle fall morsomme på denne tiden av døgnet den første uncle fucker - dancing stage den andre master chief dancing hva synes dere? edit: leif Endret 2. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Synes egentlig begge var gørr kjedelige... Men hver sin smak. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Synes egentlig begge var gørr kjedelige... Men hver sin smak. 6420442[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ikke for å være slem, men jeg synes de var på overkantenten av å være dritkjedelige (særlig Halo-fyr dansinge - Rly)! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 ok, halo greiene likte jeg fordi det var...vel.. halo. den andre likte jeg fordi det er south park. Og når jeg fant det så flirte jeg litt. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Likte den bombay subtitle greia, laga en med tekstene skrevet som de prater Klikk meg ^_^ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 haha pressure.skal prøve selv Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Morsom? Var den eneste plassen jeg kunne poste den Twisting Sisters Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Syns ingen av filmene her var spesielt morsomme. Verken trådstarter sine eller de to neste som ble postet her. Men hver sin smak Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 i ettertid var de ikke så morsomme, men var VELDIG trøtt da. Moderator kan gjerne stenge denne. Morsomme videoer havner i sticky Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hmm, jaja. Haha ? passer vel dårlig inn Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du må ha snublet og slått hodet hvis du synes dette var morsomt Men som sagt hver sin smak Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 er ikke morsomt. var trøtt. hadde ikke sovet på 2 døgn. det gir vel litt mer mening i det. hvis moderator kommer, steng denne, for det er nesten flaut å si at jeg synes det var morsomt Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du må ha snublet og slått hodet hvis du synes dette var morsomt Men som sagt hver sin smak 6569930[/snapback] mener du at jeg har slått hodet mitt da nei da bare tuller syns den var kjedlig også Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Your the one that fucked your uncle, uncle fucker!! :lol: JA, jeg LER Endret 9. august 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå