Superparanoid Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hadde egentlig tenkt å levere dette bildet til fotokonkurransen forrige uke (med tema "Arkitektur"), men fordi jeg startet litt seint og dermed ikke rakk å redigere bildet ferdig innen tidsfristen, ble et annet bilde levert inn som en erstatning... Kanskje like greit, for dette ville kanskje vært litt på kanten? Uansett, jeg tror jeg må forklare tanken bak dette; "Arkitekt" er selvsagt en forkortelse for "Ark i varetekt"... eh... OK, litt søkt, jeg vet... Men hva kan i så fall symbolisere en ark? Jo "Vikingskipet" på Hamar burde fungere - det er jo i tillegg arkitektur på sitt aller beste! Dermed tok jeg noen bilder av "arken" samt noe "gitter" som er klippet og limt inn for å skape en følelse av at "arken" er i (vare)tekt... Men siden temaet var arkitektur måtte også et ur inn i bildet... Vet dette er veldig søkt, men det kunne uansett vært interessant med noen tilbakemeldinger... Endret 20. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg syns dette var et utrolig kreativt og STILIG bilde! Flott jobb! Morsomt at du har tolket "arkitektur" på din egen måte, og resultatet var veldig morsomt og godt utført! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Artig og kontrastfylt. Men kanskje litt rotete? Ellers minte "ark i tekt ur" meg litt om gamle Jack Handey: "Maybe in order to understand mankind, we have to look at the word itself: "Mankind". Basically, it's made up of two separate words - "mank" and "ind". What do these words mean ? It's a mystery, and that's why so is mankind." Uten sammenligning forøvrig. Endret 2. juli 2006 av Onkel Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Genialt bilde og ikke minst tittel. Jeg tenkte umiddelbart på tidenes orddelingsfeil, men den der var bra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Skikkelig bra, beste jeg har sett i dag! Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Helt enig med efikkan. Vurderte å stemme på dette til årets orddeler. Veldig bra bilde som absolutt burde vært med forrige helg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Det var da veldig hyggelige tilbakemeldinger Takk alle sammen! Men hadde det vært vanskelig å tolke bildet hvis jeg ikke hadde forklart baktanken med det? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen mulighet for å få dette bilde med stor oppløsning? var rett og slett genialt Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Artig bilde, ja. At det er Vikingskipet du har tatt bilde er litt kult. Nesten så du ser huset mitt på bilde der :!: keep up the good work Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Veldig kreativt gjort dette her, men jeg hadde slitt litt uten forklaringen din Det nevnes at det kan være litt rotete (mye info) ok er vel tildels enig. Men flott jobba! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Noen mulighet for å få dette bilde med stor oppløsning? var rett og slett genialt 6424722[/snapback] Hvis det er til wallpaper-bruk du tenker på er nok formatet litt feil, men jeg legger det ut 1600 x 1140 så får de som ønsker å bruke det, tilpasse det selv Artig bilde, ja. At det er Vikingskipet du har tatt bilde er litt kult. Nesten så du ser huset mitt på bilde der :!: keep up the good work 6424747[/snapback] Tok flere bilder av "arken" også, så kanskje har jeg fanget huset ditt likevel... Endret 20. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 så artig :!: er du fra hamar du også eller? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kul og sprø ide, og godt gjennomført. Det blir nesten i samme gata som or i en T-ring, etc.. Hadde det vært med i arkitekturkonkurransen hadde jeg garantert stemt på dette. En klar vinner. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har helt glemt å skrive noe om dette bildet. Glimrende gjennomføring av en god ide. Hadde vært gøy hvis den ble ferdig i tide. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 er du fra hamar du også eller? 6439308[/snapback] Nei, men ikke så langt i fra... Ellers takk for alle kommentarer. Noen nevnte at det kan virke litt rotete, og det var jeg i grunn litt redd for selv også at det skulle være - kanskje litt for mange elementer i bildet... Jeg tror vel også at dersom jeg hadde levert bildet inn til konkurransen, og dermed ikke hatt muligheten til å skrive inn noen forklarende tekst - ville bildet sannsynligvis bare virket uforståelig. Eller? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dette var utrolig kreativt, og en smooth tolkning av ordet, i tillegg ble det et fett bilde. Hadde absolutt fått min stemme i konkurransen hadde det vært med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå