Gå til innhold

Ark i tekt ur

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt å levere dette bildet til fotokonkurransen forrige uke (med tema "Arkitektur"), men fordi jeg startet litt seint og dermed ikke rakk å redigere bildet ferdig innen tidsfristen, ble et annet bilde levert inn som en erstatning... Kanskje like greit, for dette ville kanskje vært litt på kanten?

Uansett, jeg tror jeg må forklare tanken bak dette; "Arkitekt" er selvsagt en forkortelse for "Ark i varetekt"... eh... :dontgetit: OK, litt søkt, jeg vet... Men hva kan i så fall symbolisere en ark? Jo "Vikingskipet" på Hamar burde fungere - det er jo i tillegg arkitektur på sitt aller beste! Dermed tok jeg noen bilder av "arken" samt noe "gitter" som er klippet og limt inn for å skape en følelse av at "arken" er i (vare)tekt... Men siden temaet var arkitektur måtte også et ur inn i bildet... :hmm:

Vet dette er veldig søkt, men det kunne uansett vært interessant med noen tilbakemeldinger...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig og kontrastfylt. Men kanskje litt rotete?

Ellers minte "ark i tekt ur" meg litt om gamle Jack Handey:

"Maybe in order to understand mankind, we have to look at the word itself: "Mankind". Basically, it's made up of two separate words - "mank" and "ind". What do these words mean ? It's a mystery, and that's why so is mankind."

Uten sammenligning forøvrig. :innocent:

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
Noen mulighet for å få dette bilde med stor oppløsning? var rett og slett genialt ;)

6424722[/snapback]

Hvis det er til wallpaper-bruk du tenker på er nok formatet litt feil, men jeg legger det ut 1600 x 1140 så får de som ønsker å bruke det, tilpasse det selv :)

Artig bilde, ja.

At det er Vikingskipet du har tatt bilde er litt kult. Nesten så du ser huset mitt på bilde der  :!:

keep up the good work :w00t:

6424747[/snapback]

Tok flere bilder av "arken" også, så kanskje har jeg fanget huset ditt likevel... :cool:

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
er du fra hamar du også eller?

6439308[/snapback]

Nei, men ikke så langt i fra...

Ellers takk for alle kommentarer. Noen nevnte at det kan virke litt rotete, og det var jeg i grunn litt redd for selv også at det skulle være - kanskje litt for mange elementer i bildet... Jeg tror vel også at dersom jeg hadde levert bildet inn til konkurransen, og dermed ikke hatt muligheten til å skrive inn noen forklarende tekst - ville bildet sannsynligvis bare virket uforståelig. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...