Pressure Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hadde lyst å legge denne på gullkorn men der er det bare lov å ta sitater fra forumet så postet den her Hvis jeg hadde vært i den Portugal/Nederland kampen hadde det sikkert vært dobbelt så mange gule kort! Syns det var så komisk, måtte bare legge den ut! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hi hi god en men vedder på at tråden blir ganske tom etterhvert. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Tom? Hva mener du med tom? Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jaha... Og du hadde en veldig trang til å fortelle meg hvordan du tror denne tråden vil utarte seg? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 mhm... jeg bare kjeder meg.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Om jeg hadde vært der hadde det nok blitt tre ganger så mange! Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 ... Jeg håper for guds skyld at du ikke mente det... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ...Jeg håper for guds skyld at du ikke mente det... 6420282[/snapback] Ikke langt ifra, skorter på fotballkunnskaper men jeg har vel fått med meg at to gule er maks. (Tror jeg...) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hehehe var litt morsomt det der (trådstarter) Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) hehe skjønte den ikke med en gang men etter en stund med ** skjønte jeg den.. hehhe :!: EDIT: leif var innom! Endret 1. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 ... I portugal/nederland kampen ble det delt ut 16 gule kort, og maks for en person er to... tok du den nå? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er vel ikke umulig når enkelte dommere deler ut 3 gule kort til en spiller Lenke til kommentar
fompa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg tok den heller ikke.. jeg kan ikke en sjit om fotball, hehe Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tok den, mens syns ikke det var forferdelig morsomt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvorfor skulle det ikke gå bra å gi ut dobbelt så mange da? Sist jeg sjekket så kan man bytte ut 3 spillere i løpet av en kamp. Altså, hvert lag kan iløpet av en kamp ha 14 forskjellige spillere på banen. Og 14 *2 = 28. Å hvis det var delt ut 16 gule kort iløpet av kampen, og hun ville ha dobbelt så mange så går det ann (underforstått at noen fikk 2 gule kort og bleutvist). Så søstra til Pressure er ikke så dum når det kommer til fotball. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ...men ho mente vel at ho alene som spiller på banen ville få 16 gule. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Sist jeg sjekket blir 16*2 mer enn 28 så det går ikke an å få dobbelt så mange som 16 i løpet av en kamp! Så blæææ på deg! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvorfor skulle det ikke gå bra å gi ut dobbelt så mange da? Sist jeg sjekket så kan man bytte ut 3 spillere i løpet av en kamp. Altså, hvert lag kan iløpet av en kamp ha 14 forskjellige spillere på banen. Og 14 *2 = 28. Å hvis det var delt ut 16 gule kort iløpet av kampen, og hun ville ha dobbelt så mange så går det ann (underforstått at noen fikk 2 gule kort og bleutvist). Så søstra til Pressure er ikke så dum når det kommer til fotball. 6423315[/snapback] *uthever det viktige* over står at det at det ble utdelt 16 gule kort, ikke 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå