Mattlakk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, har hørt at Sk Telecom har utviklet en ringetone mot mygg, jeg vil gjerne ha den, Kan noen vær så snill og finne den for meg? Setningene er er forbudt i denne tråden: "Tviler på at den funker" "Kjøp heller myggspiral eller myggspray" Jeg vil ha DEN! Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg hadde ett program på n-gage'n min en gang som het: AntiMosquito elns.. er ikke helt sikker på om det virkelig funket, men artig og ha, det er det Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 er det den tingen som piper og "skriker" og du får vondt i hode av? en i paralellklassen min har en sånn slo n ned etterhvert.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, det er en mennesket ikke hører, Myggen er den eneste som hører/plages av den.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sitter nok noen på Sk Telecom og ler så tårene renner, klasker mygg og koser seg over hva folk går på. Og tjener til og med penger på det... Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Som om jeg skylle sagt det selv, Chevelle. Fluesmekker <3 Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har du i det hele tatt prøvd å google opp emnet? Lenke til kommentar
Marota Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 En ringelyd som bare myggen plages av.. Betyr det at du vet telefonen ringer når myggen blir borte? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Heisann Kom en sånn sak til PSP'n, men det er bare en mp3 fil med lyden i, så du kan jo teste den. Link: PSPNett.com Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 En ringelyd som bare myggen plages av..Betyr det at du vet telefonen ringer når myggen blir borte? 6423065[/snapback] aha Håper du kødda liksom Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 fant no tull på nettet som visstnok skal fjerne mygg.. har ikke fått testa det ut, men det er jo forsøket verdt! Si ifra noen om det funker a antimygg.mp3 Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Uff, den plager bare meg i stedet, Hawkon_... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nei, hjalp ikke den heller, men denne funket faktisk. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En ringetone som bare myggen hører ja. Utrolig praktisk. Om ikke annet vet ihvertfall MYGGEN at telefonen din ringer. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En ringetone som bare myggen hører ja. Utrolig praktisk. Om ikke annet vet ihvertfall MYGGEN at telefonen din ringer. 6428385[/snapback] Nå var du bare dum Du må jo skjønne at når alle mygga plutselig forsvinner eller faller døde om så ringer telefonen. :!: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke om folk kødder eller ikke her, så må bare si det:P Jeg mener jo ikke å ha den som ringetone Så myggen blir borte når noen ringer, Døøh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå