BrickTop Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sitter nå med en Zalman reserator 1 plus. Den funker helt fint og alt er fryd og gammen...men min store redsel og frykt er at en eller annen skal starte pc`en uten å slå på vannkjølingen...liker ikke tenke på konsekvensene. Jeg har fått med meg at det finnes en dings som slår vanntanken av og på sammen med PC`en. Men finnes det et overvåkningsprogram som slår av pc`en når komponoentene overskrider en temperaturgrense? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 er det ikke bare sette en kabel mellom? har bare hørt at noen har gjort dette (dette kan være oppspinn for jeg er ikke hell 100 i PC) Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Kabel imellom? jeg skjønner tankegangen hvis den kobles til feks strømforsyningen som går av og på, men den gir vel ikke 230V... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du kan jo f.eks bruke en 2-polet bryter til formålet. Denne er det i allefall to tilkoblinger til. Den ene kan du bruke til å bryte vannkjølinga direkte med, mens du bruker den andre polen til å sette i serie med "på"-knappen til PC-en. Dvs at den bryteren MÅ være på for at PC-en i det hele skal starte. Se vedlegg for å kanskje forstå mer Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hmmm, ja ikke dumt tenkt, det gjør jeg nok for å være sikker på at folk slår på pumpen sammen med PC`en. Men skulle fremdeles hatt et sånt lurt program som slo av PC`en i tilelle pumpen slutter å virke ved bruk. Det hender ofte PC`en står på over natten for å laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå