XanderX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når jeg slår på pc. Så bestemer jeg meg for å slå på lysene. Jeg har gjort det før uten problemer. Plutselig så slår pc seg bare av. Og hd har begynt å klikke. Det har ikke noe meg strømforskyningen for jeg har lagt inn et innlegg før og har fått tilbakemelding om at den er nok stor. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Om maskinen bare slukket når du skrudde på katodene betyr nok desverre at strømforskyningen din er for liten. Det kan være andre ting(som kortslutning), men da tror jeg det hadde lagt igjen større tegn. Beskriv gjerne hva du mener med "hd har begynt å klikke". Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 den har noen klikkelyder og slik. Etter en stund så bare fryser pc. Da mener jeg fryser den klokken står bom stille og musen fryser å. Strømforskyningen er på 350w(ikke q-tec) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Prøv med en annen strømforsyning, så finner du ut om den er problemet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Vel, nå tok jeg og koblet av strømen til den dvd brenneren og så tok jeg å slo på lyset. Da slo fikk jeg ikke det problemet, og hd klikker ikke,Ser ut som jeg må anskaffe meg en ny. hmm, hvilken skal jeg kjøpe, 500w bør vel holde i lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå