Sh4d3y Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Dette er jo egentlig ikke hardware relatert, men jeg viste ikke hvor jeg skulle legge det. Uansett, jeg har problemer med vide-codecer. Samme hva jeg gjør, så blir bildene på filmen veldig rødaktige, og mørke. Jeg har akkurat byttet systemdisken min og lagt inn xp på nytt. Jeg har prøvd med mange forsjellige codecer, men samme problemet uansett. Jeg fikk fikset det når jeg la inn ffdshow, men etter en reboot så fungerte det ikke lengre. Og nå fugerer det ikke om jeg prøver å legge inn ffdshow på nytt... Jeg har prøvd å spille av video i winamp, MP og VLC Noen som har noe tips? Aldri hatt dette problemet før Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Har du forsøkt andre skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Takk takk! Det funka Synes det var litt rart egentlig, det funka ikke med de nyeste driverne, men når jeg la inn noen gamle drivere fra 2005 eller noe så funka det Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå