Ed Hunter Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan eg trekke kabel til bak høgtaler slik at den kjem i kontakt med kabler frå PC'en? Du ser på bildet kva eg meiner. Tenker på støy osv. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Går fint det. Strålingen fra kablene rund pc'en er for svake til å gi utslag på høytalerne, og forsterkeren har et filter på høytalerutgangene, for at støy plukket opp i høytalerkablene ikke skal forstyrre forsterkeren. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nice! Så eg treng ikkje ein spesiell skjerma kabel? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tror det skal gå helt fint jeg. Jeg har lenge hatt litt kabelrot bak PC'en hvor høytalerkabler ligger mot div. andre kabler. Men har enda til gode å oppleve støy som følger av det. Det er jo ikke verre enn å prøve dette uansett. Får du støy i lyden er det bare å prøve øke avstanden mellom høytalerkablen og kablene de ligger mot. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Tror det skal gå helt fint jeg. Jeg har lenge hatt litt kabelrot bak PC'en hvor høytalerkabler ligger mot div. andre kabler. Men har enda til gode å oppleve støy som følger av det. Det er jo ikke verre enn å prøve dette uansett. Får du støy i lyden er det bare å prøve øke avstanden mellom høytalerkablen og kablene de ligger mot. 6419989[/snapback] Det er bra! Alternativet er å legge dei oppe i taket istedenfor ved lista. Tenkte å kjøpe kabel frå Supra forøvrig. Nokon tips? Skal være rimelig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Supra er greit, jeg har selv kjøpt rimelig Supra for å legge i veggene. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Nå som topic gikk over fra hvor kablene skal ligge, til hvilken kabel. Vil jeg foreslå Kimber KWIK 12 eller 16 installasjonskabel, koster fra 42,- /m. Kansje den beste kabelen til 50 -60 kr. Konkurerer også med en del dyrere kabler. Endret 5. juli 2006 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå