StupidNick Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 bilde av regn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Hadde du tatt det i (ca) 1000 x 1400 hadde det vært fint som bakgrunn for meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Et pent bilde. Regn - et vanlig syn på vestlandet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Syns det var ganske kjedelig i grunn. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Enig med skate4life, synes det var litt kjederlig, men fint rim Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Kunne ha sendt det inn til bilde konkurransen vel? Temaet er vann.. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 fint bilde, kanskje litt kjedelig ja.. fonten du har brukt var fin Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Synes det var fint eg, ikke noe spesielt å utsette på det. Må nesten være litt kedelig og, skal det passe til rimet, selvom eg ikke synes det var kedelig, heller dystert og litt deprimerende. (den bokstaven etter H og I i alfabetet funker ikke på tastaturet eg bruker) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Bildet var helt ok, ikke så kjedelig. Greit lys. Rammen og rimet derimot, framkaller sure oppstøt og brekninger. Sånt syns jeg er en dA-klisjé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå