Little_Moo Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Har laget meg en liten personlig hjemmeside som jeg ønsker å få noen tilbakemeldinger fra om hvordan dette ser ut? www.Little.Moo.no Sidene er laget av et "WYSIWYG" program pågrunn av manglende programmeringskunnskaper, ønsker heller ikke å sette meg inn i det? Så, hva synes folket? PS: Hvis noen hadde litt serverplass til rådighet så hadde det vært hyggelig, begynner å bli lei av trege home.no servere nå! Endret 1. juli 2006 av Little_Moo Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan bare svare for meg selv , gresselig..... Hadde vært kjekt med en lesbar logo på siden, pluss at koden er *litt* i tyngste laget. _nifty_ Lenke til kommentar
Little_Moo Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hva mener du med gresselig? Utdyp den litt mer Logoen ja, bare noe jeg laget i shappa i hui og hast det. Skal lage den litt mer lesbar etterhvert. Koden som du sier, vet ikke jeg hva jeg kan gjøre med? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vanskelig å lese header. Liker ikke fonten. Dårlig med "luft" på siden. Trenger ikke copyright, du er uansett automatisk beskyttet av åndsverkloven. Det er nesten sett ned på i webmiljøet for personlige hjemmesider. Besøksteller skriker litt amatør, ha heller link til din stats sammen med resten av "reklamen" på bunn av siden. Menyen kan funke med en bedre header. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvilket "WYSIWYG" program bruker du? Bare lurer, for denne siden var dritbra (nå har ikke jeg sett på HTML kodene eller noe sånt, for det er jeg dårlig i ). Lenke til kommentar
Little_Moo Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hvilket "WYSIWYG" program bruker du?Bare lurer, for denne siden var dritbra (nå har ikke jeg sett på HTML kodene eller noe sånt, for det er jeg dårlig i ). 6420347[/snapback] Heisann, bruker et program som heter Web Page Maker Kan lastes ned gratis, men da får du med logoen til programmet på siden. Forøvrig et veldig enkelt program som til og med oldemor kan bruke Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 PS: Hvis noen hadde litt serverplass til rådighet så hadde det vært hyggelig, begynner å bli lei av trege home.no servere nå! Prøv Hotserv! - funker fett Lenke til kommentar
Little_Moo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Okey, da har jeg prøvd å forandret litt etter kommentarene deres, så nå er jeg spent på å høre. www.Little.Moo.no PS: Jeg skal legge til en sort header med en kul skrift eller lignende når jeg har fått til noe... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fint at du skal fikse header. Ellers mangler det fremdeles litt luft på sidene av teksten, tenker da spesielt mot venstre.. Skal jeg vær ærlig likte jeg siden bedre før. Når du har en såpass plain side likte jeg "reklamelinkene" du hadde på bunn, de passet inn. Vanligvis er jeg imot slikt.. Det at du har flytttet besøkstelleren ned mot bunn av siden gjorde den ikke noe bedre. Mente at du heller skulle fikse en slik "button" av den og, og linke til statsen din på en ekstern side. Dette funker selvfølgelig kun om den du har telleren hos har støtte for slikt.. For alt jeg vet kan du jo hoste den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå