lillemeg666 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, vil ha noen gode råd på hva jeg bør velge av N80 og E70. Det som er viktig for meg er oppkobling mot nett så wlan edge og 3G er viktig for meg. Kamera, mp3 og alt annet kommer i 2 rekke..Gammel windowsjunkie som jeg er,vil helst ha det, men fins det alternativer til ovennevnte?? Venter på Qtek 9600, men vil så gjerne ha med meg en telefon før ferien..Tips mottas med takk Lenke til kommentar
Oys Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Av de to ville jeg nok gått for E70, i alle fall med de kravene du stiller. Hovedforskjellene er skjerm hvor E70 har 16M farger, N80 har 256k, kamera 2mp vs 3.2mp, batterikapasitet E70>>>N80, design (personlig liker jeg best N80), E70 har fullt tastatur, E70 er rimeligere enn N80. Og etter dine preferanser så er det jo bare fordeler E70 (ikke tatt med design, siden smaken er som baken). For å sette opp to telefoner mot hverandre spesifikasjonsmessig, så har GSMarena en fin funksjon. Qtek 9600 er vel den eneste windowsmobiletelefonen jeg kommer på som har både edge og 3g. Igrunn er det vel bare Nokia som har satset mest på å ha begge deler i sine modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå