dnthalhuk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er bare en drakt, og den er rød hvit og blå Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjempegreier janfredrik. Tenkte sikkert feil da jeg tenkte på en slik en i svart. Men unektelig stilige drakter. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Holland blir ofte forvekslet med Nederland. 6428156[/snapback] holland er vel nederland? nei.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 3. juli 2006 av kfz Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blir vel kalt både Holland og Nederland, men er usikker på hva nedelenderne/hollenderne kaller det selv. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tidligere ble landet kalt Holland, som dog egentlig kun er navnet på provinsene Nord- og Sør-Holland, som ligger i området ved kysten mellom IJsselmeer og Zeeland. Disse var i en overgang det altdominerende område i de nordlige Nederlandene. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Blir vel kalt både Holland og Nederland, men er usikker på hva nedelenderne/hollenderne kaller det selv. 6429001[/snapback] De kaller det Nederland. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg syns de nye adidas draktene er veldig fine... Liker spesielt frankrike sin... Veldig mange fine drakter om dagen HER kan du se de fleste landslagsdrakter Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Frankrike Japan Kroatia borte Serbia og montenegro Hmm.. Det ble mange blå drakter... Fin denne og da Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Liker den litt eldre bortedrakta til Brasil. Stilren og fin Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Blir vel kalt både Holland og Nederland, men er usikker på hva nedelenderne/hollenderne kaller det selv. 6429001[/snapback] De kaller det Nederland. 6429608[/snapback] Mjaaa, usikker på det. Hele hollandske delen av slekta sier Holland, og jeg sjøl er oppdratt te å si Holland Og, ikke overraskende kanskje; Min favorittdrakt er Holland sin. Syns den er finest Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Frankrikes drakt er på toppen, både hjemme og bortedrakt. Nydelige greier. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Synes Ecuador sin er den fineste jeg Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg er svak for Brasils kombinasjon av gul trøye og hvit shorts. hvis du lurte så bruker dem blå shortser 6420005[/snapback] De bruker blå, grønne eller hvite bukser, avhengig av mostanderens farger. 6420529[/snapback] lurer på om du har sett på vm..da har du ikke sett noen av brasil sine kamper Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Argentina og Spania, Nederland og Elfenbenskysten har også fine. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Brasil og Sverige liker jeg best. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg er svak for Brasils kombinasjon av gul trøye og hvit shorts. hvis du lurte så bruker dem blå shortser 6420005[/snapback] De bruker blå, grønne eller hvite bukser, avhengig av mostanderens farger. 6420529[/snapback] lurer på om du har sett på vm..da har du ikke sett noen av brasil sine kamper 6443862[/snapback] De grønne har vel gått ut, men de bruker fortsatt blå eller hvite. Jeg har sett alle kampene til Brasil, så det er liten vits i å være stor i kjeften. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er svak for Brasils kombinasjon av gul trøye og hvit shorts. hvis du lurte så bruker dem blå shortser 6420005[/snapback] De bruker blå, grønne eller hvite bukser, avhengig av mostanderens farger. 6420529[/snapback] lurer på om du har sett på vm..da har du ikke sett noen av brasil sine kamper 6443862[/snapback] De grønne har vel gått ut, men de bruker fortsatt blå eller hvite. Jeg har sett alle kampene til Brasil, så det er liten vits i å være stor i kjeften. 6446320[/snapback] så viss du har sett alle kampene dems..........hvorfor sier du at de bruker blå shortser da?? de brukte dem bare til oppskjøringa til vm Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) så viss du har sett alle kampene dems hvorfor sier du at de bruker blå shortser da?? de brukte dem bare til oppskjøringa til vm 6449603[/snapback] Skjønner ikke poenget ditt. Hva har VM å si for landslagsdraktene? Faktisk er mange av draktene designet på litt anderledes måte bare for enkelte mesterskap. Ellers har Brasil valgt å ha bare disse fargene i VM, men det betyr jo ikke at de ikke har andre farger til vanlig? Denne tråden handler om hvilket landslagsdrakt som er finest, ikke hvilken VM-drakt som er finest. Og for guds skyld, kan dere slutte med mass-quotinga? Endret 7. juli 2006 av KGB- Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Oransje er alltid digg, nederlenderne skiller seg fint ut. Den rød fargen som Portugal har er kjempe fin! Minner meg om rød vin Italias blåe er jo fin og, kombinert med gull-bokstavane er det fancy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå