humancoreiii Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hei, leste akkurat på nettet om en movie player til gba/nintendo ds noen som har brukt dette? Trenger erfaringer og meninger Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hei, leste akkurat på nettet om en movie player til gba/nintendo ds noen som har brukt dette? Trenger erfaringer og meninger 6419671[/snapback] Du trenger vel noe mere mikk for å få det til (http://www.supercard.cn) Kan forresten anbefales, min sønn på 6 ser mye film på sin DS når vi er ute på tur med bilen (I tillegg til alle de andre åpenbare fordelene med supercard/superpass........) _nifty_ Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hvordab får dere til og se film på Ds en? ER DET EN SLAKS KORTLESER SOM DU HAR I DATAN OG OVERFÅRER FILMEN PÅ DS SPILL BRIKKE? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kan man spille homebrew på ei slik brikke? DVS. supernintendo/gba spill? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 etter det jeg har skjønnt kan man spille homebrew på den ja. gb,gba, nes, snes, sega, sega md, sega ms og neogeo. derfor jeg vurderer å kjøpe det =D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hmm, virka interessant. Evt. link til hvor man kan kjøpe det i norge? Lenke til kommentar
Blate Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hmm, virka interessant. Evt. link til hvor man kan kjøpe det i norge? 6422512[/snapback] M3 som er en modell, kan du få kjøp her: ModNet Supercard som er nevnt tidligere vet jeg ikke om i Norge, men vet om en i Sverige: Shop@01Media Viss du er interresert i mer info om bruk av slike flashcarts, hva du trenger etc, kan du gå til denne siden, mye fin info her edit: produktlinkene er bare til mini SD versjonene, finnes også i CF og vanlig SD. Endret 2. juli 2006 av Blate Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dersom noen er interessert, kan jeg skaffe supercard til GBA og DS. PM meg. _nifty_ Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 http://www.gamezone.no/index.php?main_page...3266&cPath=1_56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå