Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NEXTGENTEL! LIGG UNNA DRITTEN!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg møkkalei!

Har hatt mye problemer i perioden jeg hadde adsl. Kontaktet kundeservice og ble som vanlig nr 38 i køen på tlf! Fy F!#¤! NGT suger!

Jeg bestilte adsl2 og ble lovt gratis oppgradering. Det hele ble et mareritt! Jeg fikk ny router, den var defekt, de oppgraderte linjen min til adsl2 20 mbit, jeg mistet istedenfor raskere linje nettet i over en uke. Jeg purret på ny router hver adg, men "routeravd. hadde stor pågang" så jeg måtte vente og vente. Ble lovt dato for sending av ny router, men den avtalen ble stadig brutt. Fikk til slutt en thomson router. Den mistet kontakten med nettet flere ganger for dagen. Til slutt (etter to dager) fikk jeg nok. Mistet linjen nok en gang. Etter noen timer uten nett så fant jeg frem igjen zyxel routeren og den funket. Flaks at jeg hadde den enda da. Grunnen til det er at ngt glemte selvfølgelig å legge ved returlapper (frakt) for routeren da jeg fikk thomson som ertsatning. Nå fikk jeg en regning på 850 istedetfor 499 som avtalt. Grunnen var frakt for router. Router som de hadde levert defekt!! Og jeg ble lovt gratis oppgradering til adsl2. Ble likevel fakturert for oppgradering.

Har bare en ting å si! LIGG LAAAAAANGT UNNA NEXTGENTEL!!

Ok, ikke hør påmeg... Bestill adsl2 20 mbit BILLIG, men husk hva du leste nå! Om kort tid vil det være DEG som forteller denne historien til venner og bekjente!! :no::no::no::no::no::no::no::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...