Hayer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei Har tenkt å lage en høyttaler / headset switch noen tips og lignende til hvordan dette bør gjøres? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Forsto ikke helt hva du mente her jeg... prøv å forklar litt bedre så kan jeg sikkert gi deg noen vink Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Han skal lage en boks der han putter lyd-kontakten fra høytaleren i og lyd-kontakten fra headsettet i. Da har han to enheter det kommer lyd fra. Han vil da gjøre det mulig for å han å bytte mellom hvem av enhetene det skal komme lyd ut av, kanskje ved å trykke på en knapp eller skyve en spak fra høyre til venstre avhengi av hvilken enhet han vil at det skal komme lyd fra. Med dette spiller han å dra ut og inn de forskjellige lyd-kontaktene i pc'en. Han vil sikkert også at dette skal være så nærme som mulig tastaturet eller lignende pga at han er lat. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 St.Matias du er helt korrekt... ^^ Men noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette har ingenting i Arbeidslogger å gjøre, flyttes til Audio. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har puttet en splitter på lyd-utgangen på PCen. Derfra har jeg koblet høytaleren og en skjøteledning som jeg har lagt ved tastaturet. Når jeg skal bruke hodetelefoner putter jeg de i skjøteledningen og skrur av høytalerene. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 kk...når du er så langt på vei...hvorfor ikke stappe på en bryter ihver del av delene? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei Har tenkt å lage en høyttaler / headset switch noen tips og lignende til hvordan dette bør gjøres? 6419476[/snapback] Hvorfor ikke spandere kr 60 og kjøpe Biltemas mediahub? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå