Gega Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Heisan.. Jeg har en Whitebox CL56 med et ATI 9700 grafikkort og et Panasonic TH-42 PA 50E Når jeg kobler den bærbare til tv`n så får jeg kun frem bakgrunnsbilde som er på pc`n... Jeg får ikke opp noe når jeg f.eks åpner et program eller bilder...kun bakgrunnsbilde vises. alt er i farger....noen som har peiling på hva jeg gjør feil? Mvh Gega Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ja har ikke en ATI skjermkort for hånden her så får ikke gitt en step by step guide... men du må inn i skjerminstilliger og trykke avansert og så stille TV'en til primærskjerm, da vil allt vises Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) oi dobbelpost Endret 1. juli 2006 av SirAmp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 muligens har du aktivert utvidet skrivebord. Måten du kan finne ut dette er ved å åpne ett program, og prøve å dra programvinduet ut av skjermen (den som funker) og se om det dukker opp på den andre skjermen (TV-skjermen) i stedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå