Boralis Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Koolance er kommet ut med en rå vannkjøling (skal bestille) se overclockers.com under vannkjøling Denne ser meget lovende ut _________________ P4 2,8 @ 3,4 Corsair XMS 3200 512mb Ati 9700 Pro Msi PE Max2 Vannkjøling 2*120 gb Western digital Lian Li pc 70 3D Mark 16637 [ Denne Melding var redigert av: Snekker`n på 2002-10-15 11:57 ] Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hallå Snekker`n! Skal si du slår på stortrommen for tiden!!!! Jeg tør ikke tenke på hvor mye du må jobbe for å kjøpe datadeler... Men, det er din sak......Har forstått at du jobber for å holde liv i hobbyen, så da er dette helt kult...! Personlig venter jeg i spenning på Granite bay.... Det blir vel saker tenker jeg......! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Neida det blir ikke så dyrt,vist jeg kjøper denne kjølingen(det avhenger av hvor bra den er) så selger jeg den jeg har og da blir det ikke så mye mellomlegg Lenke til kommentar
jall| Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hadde vært fint med et sånt kit ja.. da får man jo med det som trengs, men så spørs det på prisen for herligheten da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 selfølgelig er prisen avgjørende men jeg kan ikke skjønne annet enn det må bli rimeligere enn kabinettene deres de har jo samme systemet,det jeg likte spesielt var jo att vanntank og pumper var integrert så det slipper å oppta plass i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå