bjoors Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Noen her som har noen ide på hvordan en kan hente ut stillbilde® fra en mpg/avi/realaudio animasjonsfil? Er det noen brukbare gratisprogram som kan tankes ned? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Ja, stopp mediaplayer ved ønsket frame, trykk "alt+print screen". Åpne paint, trykke ctr+v. Flott stillbilde i bmp-format :smile: Lenke til kommentar
lax Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 For å få litt bedre kvalitet (!) enn .bmp kan du jo bruke program som ASFRecorder eller SnagIT. Du finner dem begge på download.com tenker jeg.. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 15:52, lax skrev:For å få litt bedre kvalitet (!) enn .bmp kan du jo bruke program som ASFRecorder eller SnagIT. Du finner dem begge på download.com tenker jeg.. :smile: Det går vel strengt tatt ikke an å få noe bedre kvalitet enn ukomprimert 24bits bitmap, gjør det vel... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 15:16, bjoors skrev:Noen her som har noen ide på hvordan en kan hente ut stillbilde® fra en mpg/avi/realaudio animasjonsfil? Er det noen brukbare gratisprogram som kan tankes ned? Jeg tror og mener at VirtualDub kan gjøre dette. Du kan hente programmet fra http://www.virtualdub.org/index Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå