henkzoor Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, skal kjøpe det ja. Men vet ikke hvordan dette funker.. Kan noen sette ett oppsett på det? Sånn max 4500kr.. Har operativsystem, mus, tastatur og skjerm! trenger svar asap! PLX mvh conqu Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Hva er ditt bruksområde? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
henkzoor Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 njaao. av spill er det bare 1.6 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette skal være et ok oppsett: SFF 4,5k. Jeg håper jeg ikke har oversett noe, siden jeg er søvnig nå. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
henkzoor Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 efikkan er mannen i gata! <3 ILU Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette skal være et ok oppsett: SFF 4,5k. Jeg håper jeg ikke har oversett noe, siden jeg er søvnig nå. Hilsen, efikkan. 6420428[/snapback] Ser helt greit ut det der. Skjermkortet er ikke av de beste, men viss du bare skal spille cs 1.6 funker det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå