Hashtægg Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 okå...tenkte vi kunne prøve å ramse opp mest mulig ord som betyr det samme forlengst som baklengst=) eller ord som har en betydning når man leser dem baklengst(må ikke være det samme ordet som forlengst) om noen skjønte detta;) kan starte jeg;) REGNINGER Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Tror det er en slik tråd fra før... ------------------------------------------------------------------------------------------------------ LoL Ror Agnes i senga Endret 1. juli 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vanskelig å poste et ord i hver post, pga 14-tegns-regelen. Og siden "regninger", som er Norges lengste ord som er likt forlengs og baklengs, bare er på 9 bokstaver, trengs det vel ikke sies mer. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ok her er et par stykker rør i å Anna Vet ikke om de med en bokstav bør telles med Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 reker er også ett klassisk Otto? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 http://www.nesteklikk.no/20020920/14451.html "Alle reisetrette skal ete laks etter te, sier Ella" Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 A man, a plan, a canal – Panama Panama er en kanal i england tror jeg. 6419405[/snapback] Eh, nei, det er kanalen gjennom Mellom-Amerika, som gjør at man slipper å seile rundt hele Sør-Amerika. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) kari i irak klassikere: rotor og reker Endret 1. juli 2006 av AndyF Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 alla- alla.. eller skrives det allha XD Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Verdens lengste ord (finsk): Saippuakivikauppias, som betyr luthandler. Lang setning (gresk): Nion anomhmata mh monan oin, som betyr vask (mine) synder, ikke bare (mitt) ansikt. Står skrevet på døpefontener i Tyrkia og Hellas Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vanskelig å poste et ord i hver post, pga 14-tegns-regelen. Og siden "regninger", som er Norges lengste ord som er likt forlengs og baklengs, bare er på 9 bokstaver, trengs det vel ikke sies mer. 6419285[/snapback] Dette kan du ta i tilbakemeldinger til forumet. Samtidig er du off-topic og holder deg ikke til emnet. Og til slutt... for de som lurer... hvor vanskelig er det å skrive f.eks "Mitt forslag:" eller noe foran ordet? Enkelte her inne gjør ting så mye vanskeligere enn de er kun for å være kranglete Ikke mer off-topic nå... min off-topic var kun for å informere om hva man kan gjøre i et slikt tilfelle som Vegard illustrerer. Noen innlegg er slettet da de var off-topic. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har en "setning" på engelsk: A man a plan a canal Panama Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette kalles palindromer. Det er en del eksempler på wiki der ja... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser at vi tar med setninger også. Yo, banana boy. Smallville: Konge! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ingen som har sagt "Reker" enda? :o Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ingen som har sagt "Reker" enda? :o 6421090[/snapback] Jo. Tåkekåt Rotor Grevdverg Sumomus Unggnu Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Like før jeg stenger nå, men gir dere én sjanse til forbedring: Har slettet noen tråder som brøt med 14-tegns regelen. Er det virkelig så vanskelig å skrive f.eks "mine forslag:" før forslaget deres, i stedet for å spamme med unødvendige tegn for å komme over 14-tegns regelen? Som sist, ikke kommenter 14 tegns regelen... evt. klager tas i PM til meg. Overtredelse fører heretter til advarsel. Ha en fin søndag Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Mine forslag: Sas Amor i Roma Endret 2. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå