12Anonym12 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt kabinett, og har sett på noen forskjellige. Men noen av kabinettene har ingen erfaringer, så jeg lurte på noe ting. Antec Performance P180 - Er det noen som har noen positive/negative erfaringer med dette kabinettet? Thermaltake Xazer Tsunami - Her lurer jeg på, er dette kun plastikk? Er fronten laget av plastikk? Har dere noen andre erfaringer? Thermaltake Soprano - Her lurer jeg på det samme, er fronten laget av plastikk? Har dere noen andre erfaringer? Lian-Li PC6070B Scand - Dette kabinettet har en kompis av meg, så her lurer jeg egentlig ikke på noe. Hvilket av disse kabinettene ville dere anbefalt? Vet dere om noen andre kabinetter, til under 1300,-? Jeg ser etter et stilrent, staysvakt og pent kabinett, helst med vindu. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg ville uten tvil ha gått for Lian-Li kabinettet! Kjenner ikke speseilt det du linker til, men det er jo spesialtilpasset vha. Microplex og er garantert ikke dårligere enn de jeg har vært borte i. Er en generelt en fornøyelse fra du pakker opp til maskinen er i drift Har riktignok bare montert 3 stk. Lian-Li så langt da, men alle har vært helt topp! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Lian Li kabinettet eller Thermaltake tsunami. Har Lian Li kabinettet. Aluminium, pent, kvalitet, støydempende og lett å bygge i. Dette er noko eg synes er bra ved kabinettet. Endret 1. juli 2006 av Elendil Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Lian Li kabinettet eller Thermaltake tsunami. 6419316[/snapback] Lian-Li kabinettet vet jeg det meste om. Men som sagt, hva er fronten på Thermaltake Tsunami laget av? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det ser ut som det ikkje er noko plast på tsunami, dømt fra bildene. Dessuten så står det jo aluminium så. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Da har jeg sett litt nærmere og funnet noen - og noen + Først vil jeg si at jeg tror jeg står over Antec Performance P180 og Thermaltake Soprano Da er det igjen Lian-Li PC6070B Scand og Thermaltake Xazer Tsunami Lian-Li PC6070B: ser ut som et fint kabinett stilrent og bra.. eneste erat jeg må kjøpe med en sidedør med vindu det er et lite - for det gjør det dyrere. Og er ikke sikker på om det er plass til vannkjøling i det (hvis det skal bli det i fremtiden). ellers er det et fint kabinett. Thermaltake Xazer Tsunami: Et ganske fint kabinett.. litt mindre stilrent men billigere og med vindu. har sett noen bilder så det er mulig å _presse_ inn et vannkjølingssett. og et - er når du åpner døre i fronten så er det du ser da ikke så _veldig_ fint. men funker sikkert.. Hva syns dere.. noen som har erfaringer eller noe sånt.. slenger ut noen bilder. MVH Espen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Enig i det med vindu, virker som det er ingen vindu som passer til det Lian Li kabinettet. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jo.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65B&mcat=c432 denne passer det er jo et fint vindu men da blir kabinettet enda dyrere. noen andre som har noen erfaringer.? Endret 2. juli 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Heilt sikker på det? Passer Lian Li PC61USB/PC86USB/PC6085B/PC7BUSB Men det passer nok muligens om det ikkje står da. Endret 2. juli 2006 av Elendil Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 det står at det passer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vel eg ser ingen pc 6070 nevnt der. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...SCAND&mcat=c432 så ser du neders på siden der er det bildet av det vinduet så er ganske sikkert på at det er sånne varer som passer..eller er det noen som er helt sikre på at det passer eller noe? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja virker slik. Har spørt microplex, så skal eg skrive her kva dei svarer. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 ok, takk 1414141414 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Lian-Li 6070B Scand ville nå jeg gått for. Beste kabinettet jeg har vært borti. Ren aluminium, kvalitet til tusen. Pent og praktisk. Mine erfaringer av kabinettet. Bilder og snakk rundt kabinettet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Med Lian Li er du rett og slett sikra eit godt kjøp! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg har Lian Li 6070B og har aldri bedt noen av venna mine å komme over for å titte på et kabinett før. Den er helt lekker! Jeg syntes det er rart at ingen har lagt fokus på støynivå fra kabinettene. Lian Li med mod fra Microplex gir deg et støydempet kabinett med 2 stk. Mist 120mm vifter samt støydempet føtter. Thermaltake Tsunami syntes jeg bråker særdeles mye, grunnet mindre vifte på sidedøra. Det er også slitsomt å ha vifte på sidedøra hvis du har tedenser til å åpne kabinettet ofte i forbindelse med støvremoval og diverse maintenance. Dette er grunnet kabler som viften sitter fast i. Så, litt oppsummert på Lian Li + Støydempet + Høy kvalitet (pure aluminium) + God kjøling + Harddiskmontèr som kan tas helt ut + USB kontakter i front + Støvfilter - Pris (for noen) - Litt trangere enn andre kabinetter - Hovedkortbrett kan ikke taes ut - Harddisker skaper vibrasjonsstøy (mer merkbart siden alt annet er støydempet) - Ingen audio eller 1394 IO i front Endret 3. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gå for LianLi du! Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Thermaltake Tsunami er laget av aluminium også fronten. jeg syntes det er et fint kabinett. Det Lian Li Kabinetet liker jeg ikke så mye men det er kvalitet. Lian Li Det Lian Li kabinettet er en mine favoritter. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Ja, det passer. Du hadde rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå