Billy Bob Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Siste innlegg, jeg har vel gjort det som kan gjøres på et forum. Diskutert bil som jeg er veldig glad i, musikk, og ellers ting som er så uvesentlige at det ikke er vits i å nevne de. Som f.eks sex. Spammet. Irritert. Fått en og annen til å fnise litt. Ha det fint dere! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 ehh.....? hvorfor drar du? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Utbrent? Åååååh! http://www.sau.no http://www.ulv.no Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nei fader. Det kom jo endelig en som var mann nok til å trosse søppel-geeksene C. Alshus, CFD, fondus osv... Jaja, bare meg igjen da... =/ Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Blir jo litt deprimert når noen siar at de skal dra fra et Forum... Hvorfor det? Er det kjedelig kanskje, er du lei. Det kan jeg ikke skjønne?! :sad: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er de overnevnte sin skyld... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: en mann skrev (2002-10-15 15:33):Nei fader. Det kom jo endelig en som var mann nok til å trosse søppel-geeksene C. Alshus, CFD, fondus osv...Jaja, bare meg igjen da... =/ Takk for at du nevnte meg "En mann" Du er jo Mann du. Mange har prøvd ,me de varer ikke nei. (Jannis sprekker nok ikke ,men jeg har godtatt han og da er det noe annet) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: (Jannis sprekker nok ikke ,men jeg har godtatt han og da er det noe annet) hva mener du egentlig her? at jeg har prøvd å ta deg igjenn? vel, det prøver jeg ikke, jeg har jo ingenting å vinne på å gjøre det.. :wink: Mvh, Jan Erik edit: missforstod en liten ting, har redigert litt nå... :oops: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-16 23:20 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 23:11, skrev CFD:Takk for at du nevnte meg "En mann"Du er jo Mann du.Mange har prøvd ,me de varer ikke nei.(Jannis sprekker nok ikke ,men jeg har godtatt han og da er det noe annet) Er det her jeg skal bry meg? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vell du har jo brydd deg da. Litt sent og spørre om det ... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Oki. Jeg brydde meg ikke. Men hovedoppgaven var å gjøre deg sint, pissed, gretten. Mission Complete. Reward: En god latter! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vell du har greid det (Og i tilleg gjøre halve #hw.no irritert) Du skulle bare visst hvor mange ganger "En mann" har vært omtalt. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmmm... Da har jeg vel oppnåd hovedmålet. Til #hw.no: Mkay! takk for at dere bryr dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå