Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kjøpte for kort tid siden en bærbar med XP Home. I et naivt sekund trodde jeg at Linux var tingen for meg, men etter å ha klødd av seg mye av håret i det siste, går jeg nå tilbake til Windows. Recovery-cdene er jo selvfølgelig ikke noe tess i. Hva skal jeg gjøre, følger ikke med en egen XP-cd, kun noen recovery-cder det står XP på, men de går ikke an å boote med.. På forhånd takk for tips. Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tar kontakt med Microsoft for å få tilsendt nytt medium? Det koster ikke allverdens for nytt medium sålenge du har gyldig lisens. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Spennende, nå har jeg iallfall sendt mail til de, så får jeg høre hva de sier. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvorfor må leverandører drive med slike teite "recovery-cd'er"? I tillegg skal de installere alt tull man omtrent må formatere for å bli kvitt, men det går ikke, for det eneste du kan gjøre er å stappe i recoverycd-en, og da kommer bare alt tilbake Men enkelte leverandører legger XP på en skjult partisjon som man så bare kan brenne ut på CD. sjekk det du. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ev. last ned en piratkopi av XP Home og bruk din cd-key under install (pleier ofte å følge med lisens med cd-key selv om det er recovery-cd). Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Joda, lisensen står på undersiden den. Hadde en uekte kopi av XP Pro liggende, brukte den til å få driten i gang iallfall. Har fått XP Home ved hjelp av recovery-cden, men vet ikke hvilken key den bruker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De fleste PC'r som kommer med ferdiginstallert OS følger bare sånne Recovery-CD'r med. Du skal liksom ikke kunne installere det på mange andre PC'r, bare reparere install på den du har, ellerno sånt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Slik er sikkert teorien, men når en skifter til et annet OS, hadde det vært kult å kunne skifte tilbake. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Slik er sikkert teorien, men når en skifter til et annet OS, hadde det vært kult å kunne skifte tilbake. 6419678[/snapback] Partisjonere og kjøre dual-boot? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 At jeg skal kjøre to OS framover tenker du? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 At jeg skal kjøre to OS framover tenker du? 6419703[/snapback] Nei, men du skulle gjort det, så hadde du sluppet problemet nå... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Veldig sant, men trodde det siste Ubuntu skulle gjøre susen, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå