Jada-jada Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hadde du giddet å lest tråden så har jeg tatt opp dette allerede... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg så det nå, vår kjære ekspert på dette forumet. Hadde du bare trodd på det jeg sa i begynnelsen. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har hatt storebor 4438G. Positive ting med den er en nydelig skjerm, stor harddisk et godt grafikkort og plenty med utganger og tilkoblinger. Jeg synes varmeutviklingen var moderat og støyen var ikke plagsom. Den er således en meget god skriveborderstatter og prisen er jo dessuten unektelig gunstig. Av negative ting bør nevnes at chassiset har en litt plastic-fantastic følelse og at malingen lett ripes opp. For de som er interesert nevner jeg også at grafikkortet ikke lar seg overklokke. Selv om man klarer å endre biosen er det svært lite å hente uten at det oppstår artifacts. Når jeg ikke har denne lengre skyldes det likevel problemene med RAID-kontrolleren. Jeg hevet kjøpet som følge av problemene som denne skapte i forhold til lagging. Etter det jeg vet er dette problemet ikke løst, det var i hvert fall ikke det for kort tid siden. Det bør imidlertid nevnes at ikke alle rapporterer om de samme problemene. Hvor mye man legger merke til laggingen avhenger av bruk og komponenter. Det er bl.a. avdekket av laggingen varierer mye med ulike harddiskmerker. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 tror dere denne er et bedre alternativ enn for eksempel Dell 6400? :!: Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er den nok, hvis du tenker på spillytelse. Den har jo tross alt 12 pipelines osv mot X1400 sine 4, etter hva jeg husker? Selv opplevde jeg aldri problemer med min, men mulig jeg var ekstremt heldig. Han som kjøpte den av meg har heller ikke hatt noe problemer, ifølge han! Mulig problemet var mest merkbart på 4438G? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 tror dere denne er et bedre alternativ enn for eksempel Dell 6400? :!: 6426543[/snapback] De kan vel ikke sammenlignes. Min mening er at Dell 6400 ikke er laget for spilling, mens denne fra FS er laget nettopp for spilling. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hmm.. skulle ha funne ut om det er feil på de modellene Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er Pentium M Centrino Sonoma prosessor så du ikke blander den med Celeron M prosessor... Core Duo er fordel hvis man kjører to tunge oppgaver sammtidig men ellers så er Centrino like rask og dekker behovet for de fleste... Fremdeles ingen prosessor som heter Centrino... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg så det nå, vår kjære ekspert på dette forumet. Hadde du bare trodd på det jeg sa i begynnelsen. 6425104[/snapback] Du var ikke sikker på om det var denne maskinen en gang... Endelig har du skjønt at jeg er ekspert (tusen takk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå