kalleK Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Komentarer ønskes. Er det noe mer som kan gjøres? er ikke helt ferdig med plexiglasset. og det er et dårlig bilde( har ikke blitz på dv kamraet mitt :sad: ) [ Denne Melding var redigert av: kalleK på 2002-10-15 00:20 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ser fint ut den men ikke noe BOMBE liksom. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Helt enig i at det ikke er en "bombe" Hadde et likt kabinett, som jeg oså laget vindu til og lakkerte det blått. Riktignok hadde jeg ikke katode inni mitt, men det så ganske likt ut som ditt.. Det jeg gjorde først var å skjære ut et hull til en 90mm vifte i toppen. Ikke bare for luften, men mest for utseende. Hadde også modda inn et termometer i den ene siden. Det neste jeg gjorde etter det, var å kvitte meg med kabinettet, og heller begynne på en selvlaget laminat-kabinett... Dette ble tusen ganger finere, og mer spesielt;) Kabinettet kan du se ved å klikke på signaturen min.. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Pøh, ikke hør på dem :wink: Synes det ble pent jeg :wink: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 yntest det var et fett kabinett jeg! Likte spesielt hullene foren hvor det lyste! Ser bra ut for forbipasserende på LAN Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Synes det ble fint jeg... plasere den ene catoden lenger mot vinduet kanskje helt ned i hjørnet hovedkort/baksiden av grafikkkortet. enig også i en 92 el 120mm vifte på toppen gjerne med led'er rett under. så runde uv ide og floppy kabler og uv lys... termometer i siden under glasset (gjerne fler) .... man er aldri ferdig! CandyKing Lenke til kommentar
warlord Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmm... ser ok ut for meg. Hvis du har plass kan du sette inn vannkjøling med gjennomsiktige slanger(blank). Hvis du har dårlig råd kan du lage en selv for ca 500,- Lenke til kommentar
TCK Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Syns modden din var ganske kul!! Men er enig at d burde være mere lys i vinduet!! Men helt klart ein bra modd!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå