Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenors påfunn tar ingen ende...


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Hvis folk bare holdt seg til en hyggelig tone når de ringte til kundeservice så hadde nok det meste vært ordnet ganske mye bedre

6746968[/snapback]

 

Jeg har lest et eller annet sted at Telenor har et filter som sjekker om folk er forbannet i stemmen, dermed om du kjefter som faen i starten får du en kundekonsulent relativt raskt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For et ellendig innegg. Har brukt telenor lenge, til mye. Uten problemer.

 

Kommer til å fortsette med det. Jeg har ringt dem mange ganger og de hjelper meg hver gang. Ingen sure miner. Du sutrer for en dum lisens som var deres. Sier jo seg selv.

 

Finn et godt argument og legg til et nytt innlegg her :)

Lenke til kommentar
Jeg har lest et eller annet sted at Telenor har et filter som sjekker om folk er forbannet i stemmen, dermed om du kjefter som faen i starten får du en kundekonsulent relativt raskt.

6747088[/snapback]

Hehe, jeg hadde likt å se den i praksis.

Hva ville i så fall vitsen med å prioritere en som allerede er sinna? Er det ikke bedre å sørge for at den som er blid ikke blir mindre blid?

Lenke til kommentar
Jeg har lest et eller annet sted at Telenor har et filter som sjekker om folk er forbannet i stemmen, dermed om du kjefter som faen i starten får du en kundekonsulent relativt raskt.

6747088[/snapback]

Hehe, jeg hadde likt å se den i praksis.

Hva ville i så fall vitsen med å prioritere en som allerede er sinna? Er det ikke bedre å sørge for at den som er blid ikke blir mindre blid?

6747138[/snapback]

 

det stemmer faktisk. Jeg har jobbet i Norsk Gallup i 3 år og satt mye på undersøkelser hos folk som hadde ringt nettop Telenor kundeservice. Der fant jeg ut følgende:

1) hvis du ikke sier noe til den talestyrte løsningen blir du satt over til kundekonsulent.

2) Hvis du sier noe stygt (fordi du er grinete) så blir du satt over til en kundekonsulent. (dette har jeg prøvd selv og det funnket da jeg sa faen iallefall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...