Doff3n Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe nytt headset, men har litt problemer med å finne guider og tester til den type headset jeg er ute etter. Lurer derfor på om det er noen med erfaring som har noen tips? Har til nå kommet fram til: Sennheiser cx30. Og har tidligere eid både the plug og the plug 2 fra koss. Men de ble ødelagt veldig raskt, og vil ikke kjøpe koss igjen tror jeg. Noen andre forslag? Her er det jeg ønsker i ett headset: Type: "ear-canal" høreklokker Pris: maks 1500 Kvalitet: Det bør holde en god stund Lyd: Det skal være et headsett med ett godt lydbilde og en god bassgjengivelse I søkelyset nå: Sennheiser cx30 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg lurer og på om jeg skal kjøpe CX300, og hvordan de er i forhold til Shure E2c som de konkurrerer med (Sennheiser er litt billigere). Andre alternativer er: Ultimate Ears Super.FI3, Etymotic ER-6, og Shure E3c Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har nå kjøpt cx30. De er lette og sette inn og når de først er der sitter de godt. Sperrer greit nok me lyd ute; passet ypperlig på fly. Bassen er veldig bra, og diskanten, vel, diskanten begynner jeg og bli vandt med. Jeg syns nemlig det var en litt for skarp diskant, min teori på det er at headsettet kanskje er for bra for mp3 filene? Alt i alt er jeg fornøyd med kjøpet og om jeg skal dømme det på en skala fra 1 til 10 ville jeg gitt en sterk 7. Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Et annet billig alternativ er Sharp MD33s.Ifølge reviews regnes de som bedre enn e2c om man ikke bruker equalizer, og dette til halve prisen. Jeg plukket opp mine på Ebay til prisen av 240,- Kunne ikke vært mer fornøyd Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har nå kjøpt cx30. De er lette og sette inn og når de først er der sitter de godt. Sperrer greit nok me lyd ute; passet ypperlig på fly. Bassen er veldig bra, og diskanten, vel, diskanten begynner jeg og bli vandt med. Jeg syns nemlig det var en litt for skarp diskant, min teori på det er at headsettet kanskje er for bra for mp3 filene? Alt i alt er jeg fornøyd med kjøpet og om jeg skal dømme det på en skala fra 1 til 10 ville jeg gitt en sterk 7. 6677735[/snapback] Du skal få fat i de dual flange sillikonetips der følger med UE Super.fi modellerne. Så vil de ryge op i 9-10 (til prisen). Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hvor får jeg tak i slike? De kan brukes på cx300? Det har seg nemlig slik at jeg har mistet en av "pluggene" som du stapper inn i øret. Butikken jeg kjøpte dem i(Hi-fi klubben stavanger) sier at det ikke er mulig og få tak i en ny plugg, noe som virker veldig rart, de argumenterer blant annet med at Sennheiser ikke har slikt separat. Vil derfor råde alle kjøpere å beskytte "pluggen" ettersom at gummien faller lett av. Men nå er jeg jo tipset om noen andre plugger, så tilbake til hovedspørsmålet: Hvor får jeg tak i disse pluggende(Refererer til tråden over meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå