Thor. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvordan kan jeg finne ut hvem det er som ringer uten å spørre dem når de bruker skjult nummer? Lenke til kommentar
krikol Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 No veit ikkje eg heilt sikkert då, men du kan jo i dei værste tilfella kunne spore opp den mobilen som har ringt. Trur eg Men eg tviler eigentleg på det Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Skjult nummer er skjult nummer, er ikke enklere en å la være å svare når det ringer folk fra skjult nummer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 eneste måten du kan få utlevert nummeret på er hvis du politianmelder det såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Han ga opp da jeg skrudde av i 5 min.. Så hørte jeg på mobilsvar at de diskuterte hvem de skulle ringe nå Sååå. Det hørtes også ut som om det var fylleringing inne i bildet så de burde nok ha en slik en Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis du blir terorisert eller trakkasert kan politiet i noen tilfeller finne det skjulte nummeret. Men hele poenget med hemmelig nummer er jo å beskyttelse så hvis noen kommer med et godt tips om hvordan du kan finne det ut vil fohåpentligvis tråden bli slettet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis du blir terorisert eller trakkasert kan politiet i noen tilfeller finne det skjulte nummeret. Men hele poenget med hemmelig nummer er jo å beskyttelse så hvis noen kommer med et godt tips om hvordan du kan finne det ut vil fohåpentligvis tråden bli slettet. 6419055[/snapback] Altså det du sier er at det finnes løsninger men de er ulovlige? Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis du blir terorisert eller trakkasert kan politiet i noen tilfeller finne det skjulte nummeret. Men hele poenget med hemmelig nummer er jo å beskyttelse så hvis noen kommer med et godt tips om hvordan du kan finne det ut vil fohåpentligvis tråden bli slettet. 6419055[/snapback] Altså det du sier er at det finnes løsninger men de er ulovlige? 6419066[/snapback] Sannsynligvis så gjør det nok det, men neppe lovlige. Tror vel egentlig at i "disse datatider"(min fars utrykk) så kan du ikke være helt sikker på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå