Kim_90 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) får feilen: Instruksjonen i "0x3db6f108" refererte til adresse "0xffffffff". Minnet kunne ikke være "read"(i css og nero7/6)... Har nylig innstalert windows 5 ganger pga. virus... jeg får spilt wow, med mindre grafikkfeil uten att det detter ut. Jeg får ikke brent dvd pga. den samme minnefeilen... hovedkort Skjermkort RAM/Minne *2 alt har stått sammen i et halvt år uten problemer. Jeg har også prøvd å starte maskinen med bare 1 av minnebrikkene, har prøvd med begge to, men det funker ikke forde... Endret 1. juli 2006 av Kim_90 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Hvilken strømforsyning har du? Jeg vil foreslå diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test for eksempel minnet og harddisken. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Strømforsyningen min er denne Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg vil foreslå diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test for eksempel minnet og harddisken. 6420528[/snapback] Hvilke av de programmene ville du ha brukt da? Endret 2. juli 2006 av Kim_90 Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 fått en ny feil.. helt lik, med untak av at det står "refert til adresse""en annen en den før" Minnet kunne ikke være read. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå