robiwan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg og en kamerat tenkte vi skulle spille litt med hverandre isteden for mot hverandre, noen som har forslag til Co-op fps-spill til Xbox? På samme boxen da, vel og merke... Endret 1. juli 2006 av robiwan Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tja, HALO spillene har jo uten tvil den beste COOP'en til dags dato. Ellers så har jo også DOOM3 COOP, som nå kan fås for 109KR på CDON.no Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tja, HALO spillene har jo uten tvil den beste COOP'en til dags dato.Ellers så har jo også DOOM3 COOP, som nå kan fås for 109KR på CDON.no 6418979[/snapback] Der må man ha, hvis jeg ikke er helt Napoleon her, ha SYSTEM LINK, må man ikke? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tja, HALO spillene har jo uten tvil den beste COOP'en til dags dato.Ellers så har jo også DOOM3 COOP, som nå kan fås for 109KR på CDON.no 6418979[/snapback] Der må man ha, hvis jeg ikke er helt Napoleon her, ha SYSTEM LINK, må man ikke? 6420800[/snapback] Ikke på HALO spillene, men har ikke testet DOOM3 selv Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp, Doom 3 coop kan bare spilles gjennom System Link/MP. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mente bare Doom 3 ja. Har spilt gjennom Halo mer enn tre ganger, spesielt på "Assault on the Control Room". Doom 3 anbefales også i Co-Op! Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Halo / Halo 2 / Rainbow six 3: black arrow (har ikke prøvd de nyeste, mulig de også er bra) og timesplitters: future perfect er de beste co-op spillene jeg har spilt på xbox Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 co-op skulle vært i alle spill synes jeg Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) co-op skulle vært i alle spill synes jeg 6438500[/snapback] Helt enig Men nå skal jeg prøve Halo spillene og se om jeg kommer over noen Rainbow Six spill. Skal også prøve timesplitters 2. Jeg og kompisen min prøvde the warriors i Co-op og det virka kult. Litt vanskelig og ikke banke opp hverandre til tider da også er det litt kjipt når skjermen deler seg Kanskje jeg skal vurdere og teste ut Doom3 på nettet over KAI eller lignende... Endret 5. juli 2006 av robiwan Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Halo / Halo 2 / Rainbow six 3: black arrow (har ikke prøvd de nyeste, mulig de også er bra) og timesplitters: future perfect er de beste co-op spillene jeg har spilt på xbox 6434164[/snapback] Timesplitters er utrolig morsomt i co-op! Men, er Future Perfect 1'ern? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Timesplitters 1 Timesplitters 2 Timesplitters 3; Future Perfect. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hm.. så da er det 3'ern jeg har spilt. Hvordan er de andre i forhold? Gameplay- og grafikkmessig... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Toern tror jeg er veldig lik tre'ern i gameplay, bare litt dårligere grafikk. En'ern har jeg ikke prøvd. Tror den er på PS1/Ps2 så... Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Splinter Cell: Chaos Theory og James Bond: Everything or Nothing er fantastiske i co-op Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Nå har jeg prøvd litt diverse spill her. G.R.A.W. - Var ok, syntes det var litt komplisert i og med at man mange ganger måtte drepe alt som var på brettet for å komme seg videre... Og masse annet som ødelleger gameplay delen. Timesplitter2: Skuffet egentlig veldig. Kan hende det hadde litt med alkohol intaket, men vi klarte jo ikke første level en gang! Altfor dårlige muligheter til å save, spilte samme del om og om igjen. Ok, jeg vet at de ikke er fps(som emne tittlen sier) men jeg nevner de for det: Flatout 2(ja, det er vel ikke en gang co-op men men): Utrolig morsomt party spil. Serlig der man skal slenge han karen ut i de utroligste ting som bowling banes og skihoppp. Baldursgate Dark Alliance: Definitivt helgens toppunkt. Utrolig bra Co-op spill spør du meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå