Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Blir kicka av Punkbuster! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Vel, jeg får spilt battlefield 2 på internett i, tja, la oss si 5-10 minutt før jeg blir disconnet'a fra serveren med en meldig fra punkbuster. Der står det noe om "memory", og vel, resten husker jeg ikke.

Jeg spiller med crack siden broren min kjøpte spillet og skal ha orginal-CD'en. Er det det som er problemet? Har nyeste patch.

Om dere ikke tror meg angående det med broren min og cd'ene, så kan dere godt få se bilde av både cover og cd'er, og eventuelt en lapp der jeg har skrevet en bestemt melding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Vel, jeg får spilt battlefield 2 på internett i, tja, la oss si 5-10 minutt før jeg blir disconnet'a fra serveren med en meldig fra punkbuster. Der står det noe om "memory", og vel, resten husker jeg ikke.

Jeg spiller med crack siden broren min kjøpte spillet og skal ha orginal-CD'en. Er det det som er problemet? Har nyeste patch.

Om dere ikke tror meg angående det med broren min og cd'ene, så kan dere godt få se bilde av både cover og cd'er, og eventuelt en lapp der jeg har skrevet en bestemt melding.

6418844[/snapback]

Last ned PunkBuster updater, det gjorde jeg, å opdaterte bf2, dermed fikk jeg det til. prøv på det :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

6418844[/snapback]

Last ned PunkBuster updater, det gjorde jeg, å opdaterte bf2, dermed fikk jeg det til. prøv på det :thumbup:

6419050[/snapback]

Hvor finner jeg den hen? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...