akristina92 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei. Vel, jeg får spilt battlefield 2 på internett i, tja, la oss si 5-10 minutt før jeg blir disconnet'a fra serveren med en meldig fra punkbuster. Der står det noe om "memory", og vel, resten husker jeg ikke. Jeg spiller med crack siden broren min kjøpte spillet og skal ha orginal-CD'en. Er det det som er problemet? Har nyeste patch. Om dere ikke tror meg angående det med broren min og cd'ene, så kan dere godt få se bilde av både cover og cd'er, og eventuelt en lapp der jeg har skrevet en bestemt melding. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Bare glem det jeg var vist på lang lang bærtur Endret 1. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
hb-support Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei. Vel, jeg får spilt battlefield 2 på internett i, tja, la oss si 5-10 minutt før jeg blir disconnet'a fra serveren med en meldig fra punkbuster. Der står det noe om "memory", og vel, resten husker jeg ikke. Jeg spiller med crack siden broren min kjøpte spillet og skal ha orginal-CD'en. Er det det som er problemet? Har nyeste patch. Om dere ikke tror meg angående det med broren min og cd'ene, så kan dere godt få se bilde av både cover og cd'er, og eventuelt en lapp der jeg har skrevet en bestemt melding. 6418844[/snapback] Last ned PunkBuster updater, det gjorde jeg, å opdaterte bf2, dermed fikk jeg det til. prøv på det Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hei. Vel, jeg får spilt battlefield 2 på internett i, tja, la oss si 5-10 minutt før jeg blir disconnet'a fra serveren med en meldig fra punkbuster. Der står det noe om "memory", og vel, resten husker jeg ikke. Jeg spiller med crack siden broren min kjøpte spillet og skal ha orginal-CD'en. Er det det som er problemet? Har nyeste patch. Om dere ikke tror meg angående det med broren min og cd'ene, så kan dere godt få se bilde av både cover og cd'er, og eventuelt en lapp der jeg har skrevet en bestemt melding. 6418844[/snapback] Last ned PunkBuster updater, det gjorde jeg, å opdaterte bf2, dermed fikk jeg det til. prøv på det 6419050[/snapback] Hvor finner jeg den hen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) http://www.punkbuster.com/ Endret 1. juli 2006 av Elendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå