Minus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei og hopp! Da har tiden kommet for å skifte ut telefonen. Jeg har hatt en Sony Ericsson k700i, men etter at joysticken begynte å bli treg, ble den plutselig ødelagt da jeg kastet den i en murvegg Så jeg har da hatt en Nokia 3510 som erstatning til jeg nå skal kjøpe ny. Bruker stort sett mobilen kun til SMS og samtaler. Funksjoner: -Kalender: Er ikke viktig, men er ikke noe minus om er med. -GPRS: Nei. -EDGE: Nei. -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: En slim klapptelefon hadde ikke vært å forakte. -Vekt: Spiller ingen rolle. -"Støt/sprut/støv-sikker": Ja. Men ikke viktig om den ikke er det. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm: Farge -Størrelse på skjerm. Likte størrelsen på k700i'en jeg hadde. Fungerer greit med noe à la den. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 2500+- kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Spiller ingen rolle. Hvis med abbenoment, hvilket? Jeg har nå NetCom Kontant og er fornøyd med det. Kanskje Young Talk ikke er så dumt. Diverse: -Merke: Samma det, så lenge merket er relativt kjent. -Kamera: Ja! -Videokamera: Tja.. ikke så viktig. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Enten det eller blåtann. -Blåtann (Bluetooth): ^ -Internminne: Plass til 250+ kontakter. -Minnekort?: Ikke så viktig. -MP3: Ikke viktig. Bruker vanlig mp3-spiller så.. -Radio: Nei. -UMTS: Nei. -Triband: Er ikke så ofte i USA at det gjøre noe(les: aldri vært der, heller ingen planer om å dra til dette horrible landet) -wLAN: Nei. - Mulighet for GPS: (Nope. -Batterilevetid: Greit med lang levetid ja! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ref. til toppen Håper noen da kan komme med bra forslag til meg:) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå