AnaXyd Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hallo. T610'n min er en skikkelig problemtlf.. Førs, så er den jævla treig til å skrive sms'er med, og alle animasjoner og spill lagger som f*** Noen som veit en løsning? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis minne på tlf er fullt, eller ikke langt i fra, så kan det hjelpe å slette litt filer og ting. Hvis ikke det hjelper så kanskje å oppgradere til nyeste software på tlf, hvis det ikke er den siste du har. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Min gamle T630 ble som sirup når minnet var nesten fullt. På den hjalp det å slette en del ting, og så var den som før. Teit at det skulle være så vannvittig lite minne på disse mobilene da. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja.. Men saken er at den er like treig selv om jeg har masse ledig plass. Slettet alt jeg kunne engang, og den var treig... Hvor finner jeg ny firmware? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 T610 har alltid vært treig. Det er lite du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har ihvertfall en gammel firmware.. Så på en kamerat sin, jeg merket mye forskjeller. Sånn som at "Bilder" heter "MMS" osv.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hvor finner jeg ny firmware? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det var vel ikke mulig å oppdatere gjennom nettet med den mobilen var det det? Mener at det kom mye senere. Du må nok til en mobilbutikk og få det gjort. Tror det koster rundt 350kr. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Nei æsj, hvis det er sånn så får den bare være slik da... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg dro til Commit i Sandvika og fikk oppgradert min T65 for et par år siden. Den gang var det gratis.. Men du må nok regne med å dra til en forhandler, hvis du er heldig nok å finne en som oppgraderer en såpass gamnmel telefon som T610 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå