Arinomi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva sier dere til å starte en liten guild av alts på RP-realmen Moonglade? Jeg kan ikke spille aktivt før uken etter neste uke, men da blir jeg veldig aktiv Men om jeg skal starte guild, må jeg nesten ha noen medlemmer. Så, hva synes dere om å starte en guild med alts på Moonglade? Jeg synes det hadde vært gøy med hw.no brukere/norske brukere på en egen guild der det ikke betyr noe med level eller erfaring (ettersom jeg ikke har stort med begge deler). Hva sier dere? In or out? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Har vel en liten alt som sikkert kan joine, men vil da bli lite aktiv, Stronha it is. Arinomi: Hvis du vil kan jeg skaffe deg en invite fra Beholders Eyes til Acatosh's "Council of Shadows". Kan anbefale de, vil ta meg ca. tre sekunder fra jeg sier ifra til du er medlem. Edit: Realm-forums? Endret 1. juli 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Har vel en liten alt som sikkert kan joine, men vil da bli lite aktiv, Stronha it is. Arinomi: Hvis du vil kan jeg skaffe deg en invite fra Beholders Eyes til Acatosh's "Council of Shadows". Kan anbefale de, vil ta meg ca. tre sekunder fra jeg sier ifra til du er medlem. Edit: Realm-forums? 6419102[/snapback] Stronha, warrioren din, ikke sant? Jeg er godt fornøyd med Beholders Eyes, vil holde meg i samme guild som min kone Ikke realm forums, vil ha hw.no-medlemmer. Om ikke mange nok melder seg på, søker jeg norske der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har vel en liten alt som sikkert kan joine, men vil da bli lite aktiv, Stronha it is. Arinomi: Hvis du vil kan jeg skaffe deg en invite fra Beholders Eyes til Acatosh's "Council of Shadows". Kan anbefale de, vil ta meg ca. tre sekunder fra jeg sier ifra til du er medlem. Edit: Realm-forums? 6419102[/snapback] Stronha, warrioren din, ikke sant? Jeg er godt fornøyd med Beholders Eyes, vil holde meg i samme guild som min kone Ikke realm forums, vil ha hw.no-medlemmer. Om ikke mange nok melder seg på, søker jeg norske der. 6419268[/snapback] Warrior indeed. Selv om jeg er mest aktiv med Roguen og Warlocken akkurat nå, kan Stronha sikkert bli med. Fikser ikke Lupinus Germantias (eller hva pokker de kaller seg) uansett. Må sikkert finne nytt guild til Roguen ettersom det virker som om Winterwolf Clan blir borte nå. Blir nok med i Equilibrium som Vulkar/Jimoji gjorde. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kan sikkert slenge inn noen alts. (Forresten så har Apocalypse god plass, Simbelmyne. ^^) Har en 'lock og en hunter som jeg spiller på innimellom som trenger guilds- så da har du to members fra meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Apocalypse ødela Winterwolf Clan, skal aldri joine dem Blir heller med i Equilibrium med Simbelmyne. Acatosh trives i Council of Shadows. Edit: Antagelig en grunn til at Apocalypse har god plass Endret 3. juli 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå