KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rosa sjorte er sjempe stilig Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kommer jo an på hvordan resten av klesstilen din er, men jeg synes ikke det er homo eller femi å gå med det.. Før kanskje, men ikke nå lenger.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det første som faller meg inn er "yoyo niggah pimp!" Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Syns nesten det blir litt rart at noen av gutta her kan navn på alle slags type klær jeg Hvor blir det av "bruk det du gidder" mottoet til gutta 6449672[/snapback] akkurat det jeg å tenkte på!! Ikke ta det ille opp, men jeg synes det er litt femi å hele tatt legge så utrolig mye fouks på hvilke klær man skal bruke. Dette gjelder også jenter(jålete ) Altså, hvor ofte ser du feks på hvilke klær ei jente har:P? jeg har aldri i livet sett på klær. Når dama kommer med nye klær så må hun selv si fra at hun har kjøpt nye klær. Jeg legger mer merke til om klærne er av eller på Endret 12. juli 2006 av sixx Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Prinsippielt kler jeg meg ikke i rosa. Hvorfor ikke? Brenner rosa regnskogen eller noe sånt? Men, jeg dømmer ingen ut fra fargen. Dømmer heller sosser på oppførsel enn på klær. Det er nesten som å si "Jeg dømmer ikke satanister utifra de svarte klærne, jeg ser heller på musikksmaken deres" ... Endret 12. juli 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes det er morsomt a florte litt med femi klaer, for a bryte ned de fordommene som ogsa enkelte her viser. Har ikke merket noe negativ respons enna faktisk. Jeg kler mine 2 rosa t-skjorter Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes det er morsomt a florte litt med femi klaer, for a bryte ned de fordommene som ogsa enkelte her viser. Har ikke merket noe negativ respons enna faktisk. Jeg kler mine 2 rosa t-skjorter 6476637[/snapback] Hehe, morsom vinkling! Aldri sett på rosa klær som flørtete før, men når jeg tenker meg om prater jentene i klassen min mer med meg om jeg kler meg litt femi. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prinsippielt kler jeg meg ikke i rosa. Hvorfor ikke? Brenner rosa regnskogen eller noe sånt? Men, jeg dømmer ingen ut fra fargen. Dømmer heller sosser på oppførsel enn på klær. Det er nesten som å si "Jeg dømmer ikke satanister utifra de svarte klærne, jeg ser heller på musikksmaken deres" ... 6476127[/snapback] For noen faller det seg ikke naturlig å kle seg i rosa, er ikke det en grei grunn? Og hvis du mener det er det samme hadde det vært mosomt hvis du gadd å utdype det litt. Vet ikke om jeg henger helt med her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prinsippielt kler jeg meg ikke i rosa. Hvorfor ikke? Brenner rosa regnskogen eller noe sånt? Men, jeg dømmer ingen ut fra fargen. Dømmer heller sosser på oppførsel enn på klær. Det er nesten som å si "Jeg dømmer ikke satanister utifra de svarte klærne, jeg ser heller på musikksmaken deres" ... 6476127[/snapback] For noen faller det seg ikke naturlig å kle seg i rosa, er ikke det en grei grunn? Og hvis du mener det er det samme hadde det vært mosomt hvis du gadd å utdype det litt. Vet ikke om jeg henger helt med her 6476736[/snapback] Ja, noen kler seg ikke i rosa, rett og slett, men om man ikke kler seg i rosa av prinsipp, vil jeg gjerne vite hvilket prinsipp. F.eks. spiser ikke jeg på McDonalds av prinsipp, fordi de kjøper kjøtt av folk som brenner regnskogen for å skaffe beiter til dyra sine. Coca-Cola drikker jeg ikke (bortsett fra til medisinsk bruk ) fordi de selger seg selv på andres verdier. Setningen "Men, jeg dømmer ingen ut fra fargen. Dømmer heller sosser på oppførsel enn på klær. " sier at sosser kler seg i rosa, men alle som kler seg i rosa er ikke sosser, så jeg ser på oppførselen deres før jeg er helt sikker på om de er sosser eller ikke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prinsippielt kler jeg meg ikke i rosa. Ja, noen kler seg ikke i rosa, rett og slett, men om man ikke kler seg i rosa av prinsipp, vil jeg gjerne vite hvilket prinsipp. F.eks. spiser ikke jeg på McDonalds av prinsipp, fordi de kjøper kjøtt av folk som brenner regnskogen for å skaffe beiter til dyra sine. Coca-Cola drikker jeg ikke (bortsett fra til medisinsk bruk ) fordi de selger seg selv på andres verdier. Prinsipielt om man ikke liker feminitet? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prinsipielt om man ikke liker feminitet? 6476786[/snapback] Vet dere i det hele tatt at det er forskjell på prinsipp og smak? Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er jo forkjell på fargen rosa og de eksemplene som ble vist her var jo ekstreme, jeg ville aldri gått i en slik t-skjorte, men lyserosa skjorter til dress kan være fint. de er ganske like hvit, men også forkjellig. Greit å ha litt variasjon synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå