Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ... Btw, jeg har på meg rosa i dag, ingen som har kalt meg homo ennå, hehe. 6444521[/snapback] Nei men det er fordi du har Yoshi i avataren 6445015[/snapback] Små grønne dyr i avataren ftw. _____ Bimbojenter som kler seg i rosa liker ikke gutter som kler seg i rosa... ? Feministiske jenter som kler seg i rosa, liker gutter som kler seg i rosa... ? Gjennomsnittsjenter gir faen i fargene på klærne til gutten så lenge de kler ham... ? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Folk som irriterer seg over rosa plagg er morsomme Endret 7. juli 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke for og være stygg, men når jeg ser den tenker jeg: "ååh. Jeg har lyst og være en barsk cowboy, men klærne er så stygge. Derfor finner jeg heller noe midt i mellom... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ja, det er enda bra folk er forskjellige skjønte ikke helt cowboy resonnementet ditt, men du må få lov å ha en mening du og. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ja, det er enda bra folk er forskjellige skjønte ikke helt cowboy resonnementet ditt, men du må få lov å ha en mening du og. 6449441[/snapback] Er godt vi har forskjellig smak ja Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Syns nesten det blir litt rart at noen av gutta her kan navn på alle slags type klær jeg Hvor blir det av "bruk det du gidder" mottoet til gutta Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det forsvant da folk fant ut at hva man har på seg har en innvirkning på hvordan folk oppfatter deg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det forsvant da folk fant ut at hva man har på seg har en innvirkning på hvordan folk oppfatter deg. 6449713[/snapback] Har innvirkning på selvtilliten også. ErikFN, du lever opp til signaturen din. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ErikFN, du lever opp til signaturen din. 6450356[/snapback] Selvfølgelig, hvis jeg ikke mener det samme som deg. Så er jeg barnslig. Endret 7. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sikter spesielt til innlegg som og viss han hadde hatt kort hår, så hadde han sett homo ut? (hvor du vrenger på hva jeg sier)og Gratulerer Vergard_ for og være forumets kuleste. (hvor du svarer med uoppfinnsom spydighet mot saklig ironi). Men ellers har du jo greie innlegg. Tilbake til topic: Hva med lilla på gutter? Når jeg tenker etter, er lilla den fargen jeg forbinder mest med homofili, i grunn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror jeg var på samme fest som han en gang! :!: link til profil? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En kompis av meg har den beste holdningen. Vi spurte hvor han hadde fått tak i skjorten sin fra, han sa bare "vetsje, jeg fant an". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 walks like a duck,talkes like a duck,then it is a duck Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 walks like a duck,talkes like a duck,then it is a duck 6454929[/snapback] Your point B? Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Rosa skjorter på gutter kommer veldig an på gutten egentlig. Men jeg syns ikke det er så ille jeg! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er ikke alle some passer med rosa plagg.. Noe jeg har funnet ut.. Men hvis man har en fin brunfarge å svart/brunt hår så syns jeg det passer fint .. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ble anbefalt et rosa plagg for noen dager siden. Prinsippielt kler jeg meg ikke i rosa. Derfor kjøpte jeg ikke plagget. Men, jeg dømmer ingen ut fra fargen. Dømmer heller sosser på oppførsel enn på klær. Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rose tee`s... Tilbake i 2002 eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå