Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Første bildet er jo sjokkrosa da... =/ Tror ikke noe blir fint i den fargen, uavhengig om det er en gutt, jente eller en struts. FARGEN på det andre bildet er det som funker, problemet er bare akkurat det jeg postet for en side tilbake eller noe, jeg quoter meg selv: ZOMG SE PÅ MEG JEG HAR ROSA KLÆR Bilde nummer 2 var et fantastisk bra eksempel. Det er vel mulig å få opp noen bra eksempler her hvis vi heller tar bilder fra kolleksjoner og ikke patetiske folk i 40-årene som tror de er 20 og det hotteste jentene finner om dagen. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Folk får bruke det de vil og jeg bedømmer ikke folk etter farge på klærne. Men jeg personlig mener det er litt feminint å bruke rosa klær så jeg bruker det ikke så enkelt og greit er det. Vennene mine må gjerne gå med det og jeg dømmer dem ikke i det heletatt eller tenker "de er femi". Personlig vil jeg bare ikke bruke det. Så å ta alle under en kam går ikke, spørsmålet på tråden er egentlig umulig å svare på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Syns dere det ser homofilt ut? eller er det helt greit liksom? 6418502[/snapback] homofilt ut ? tja, hvis jeg ikke kjenner fyren så kanskje ... greit ? vel, jeg bryr meg ikke, og tror ikke noen bryr seg sålenge du ikka har'n alle på brystet samtidig. (selv om det hadde vært morro og sett reaksjonen ) Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) vell rosa skjorte uten armer kan jo virke litt skeivt.. men har ikke noe imot rosa pique(eller hvordan det skrives), rosa skjorter osv' har selv rosa bjørn borg bokser, 2x rosa lacoste pique, 1x lindeberg rosa pique og er ikke femi lol Endret 6. juli 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Rosa skjorte uten armer? Hva er det? Rosa er hot. Har ingen sett Alfie? Rosa skjorte, rosa pique, rosa v-hals og rosa boxer - Pink is the new black Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Artig at folk bruker uttrykket "å se homofil ut". Det betyr jo egentlig bare "å se feminin ut". Å assosiere homofili med femininitet er jo ikke helt på banen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Artig at folk bruker uttrykket "å se homofil ut". Det betyr jo egentlig bare "å se feminin ut". Å assosiere homofili med femininitet er jo ikke helt på banen. 6444170[/snapback] Egentlig ikke, når du tenker på en homo, tenker ikke du på sloss kjempen i bygda. Du, jeg assosierer hverfall feminine folk med homofile selv om de kanskje ikke er det. Kan være sloss kjempen og er homofil vet du Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Artig at folk bruker uttrykket "å se homofil ut". Det betyr jo egentlig bare "å se feminin ut". Å assosiere homofili med femininitet er jo ikke helt på banen. 6444170[/snapback] Egentlig ikke, når du tenker på en homo, tenker ikke du på sloss kjempen i bygda. Du, jeg assosierer hverfall feminine folk med homofile selv om de kanskje ikke er det. Kan være sloss kjempen og er homofil vet du 6444342[/snapback] Nettopp! Selv den mest macho og maskuline mannen kan jo godt være homofil, dog assosierer de fleste homofili med femininitet. Er dette negativt, synes dere? Btw, jeg har på meg rosa i dag, ingen som har kalt meg homo ennå, hehe. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ... Btw, jeg har på meg rosa i dag, ingen som har kalt meg homo ennå, hehe. 6444521[/snapback] Nei men det er fordi du har Yoshi i avataren Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 skal du vær macho vil jeg anbefale å kle deg i piggtråd og ha glasskår i skoene dine. For all del dropp den rosa skjorta, det er ikke mandig i det heletatt. Når jeg ser menn i rosa klær tenker jeg med en gang at den var det dama hans som bestemte at han skulle ha på seg... men så er jo jeg litt fordomsfull da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Barbaren: Jeg har ikke fått inntrykk av at jenter liker gutter som kler seg i rosa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Barbaren: Jeg har ikke fått inntrykk av at jenter liker gutter som kler seg i rosa. 6445123[/snapback] Jeg har ikke fått inntrykk av at jenter ikke liker gutter som kler seg i rosa. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Formuleringen skulle vaere litt mer noytral. Poenget var at jeg skjonner ikke hvorfor damen skulle kledd gutten i rosa; er jenter spesielt glad i rosa klaer? Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Formuleringen skulle vaere litt mer noytral. Poenget var at jeg skjonner ikke hvorfor damen skulle kledd gutten i rosa; er jenter spesielt glad i rosa klaer? 6445479[/snapback] Jah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Formuleringen skulle vaere litt mer noytral. Poenget var at jeg skjonner ikke hvorfor damen skulle kledd gutten i rosa; er jenter spesielt glad i rosa klaer? 6445479[/snapback] Ja, det er de. Om ikke spesielt interessert så hvertfall nysgjerrig på hvordan gutten deres ser ut i rosa, en farge han sannsynligvis aldri ikler seg normalt sett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, det er de. Om ikke spesielt interessert så hvertfall nysgjerrig på hvordan gutten deres ser ut i rosa, en farge han sannsynligvis aldri ikler seg normalt sett. 6445866[/snapback] det er jeg enig i. broren min har begynt å gå i pastellfarger noe jeg tilskriver kjæresten. han ville aldri begynt å gå med slike farger på "egenhånd"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pastell er helt rått! Hadde jeg hatt en dame som kledde meg opp, ned og sidelengs hadde jeg blitt henrykt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pastell er helt rått! Hadde jeg hatt en dame som kledde meg opp, ned og sidelengs hadde jeg blitt henrykt. 6445905[/snapback] Kanskje du hadde blitt henryktt, jeg hadde heller gått naken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå