Gå til innhold

Rosa sjorte på gutt - Feminimt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kombinasjon med full dress og slips så er ikke rosa skjorte helt for jævli. Ser jeg derimot en fyr med rosa skjorte, stappa ned i bleika piratbukser med et hvitt belte med en bigass beltespenne, ilag med hvite sko så kan jeg si det meste om personen: Bærumsoss, wannabe-bærumssoss eller plain homo.

Rosa på gutt (generelt)... femi

Lenke til kommentar
Ser jeg derimot en fyr med rosa skjorte, stappa ned i bleika piratbukser med et hvitt belte med en bigass beltespenne, ilag med hvite sko så kan jeg si det meste om personen: Bærumsoss, wannabe-bærumssoss eller plain homo.

6438247[/snapback]

Wow, du må være utdannet psykolog. '

Når jeg ser en person med cordfløyelsbukse så VET jeg at han kommer til å bli pedofil. :)

Lenke til kommentar

En plain svart dress med et matchende slips ser ikke ille ut, syns jeg. Spørs litt om hva slags rosa det er også. Babyrosa ser teit ut uansett.

LarsP: Hmm.. må jeg utvide bruksområdet (for rosa) til trøndere også? Følte deg truffet? :roll:

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Når jeg ser en person med cordfløyelsbukse så VET jeg at han kommer til å bli pedofil. :)

6438281[/snapback]

Du må ikke glemme alle de som bruker klær med nagler i og brenner kirker.

Ironi.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Kommer vel fram at rosa skjorter ikke nødvendigvis er feminint, selv om det er det i utganspunktet.

F.eks. er jo langt hår også kjent som feminint, da det stort sett bare er jenter/damer som har det, men få ting kan være så maskulint som langt hår. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg synes det er ekkelt.

6439599[/snapback]

Quoted for laugh.

6439639[/snapback]

Du er kul.

6440495[/snapback]

Ja, jeg går med rosa klær. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
og viss han hadde hatt kort hår, så hadde han sett homo ut?

6440526[/snapback]

Ja, det var jo akkurat det jeg sa.... :ermm:

Gratulerer til ErikFN for tidenes verste strådbevis.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...