Gå til innhold

Rosa sjorte på gutt - Feminimt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk en rosa t-shorte (uten armen) hos muttern for en stund siden, og syns faktisk den var litt feet  :D

Så siden jeg kjeder meg så bare lurer jeg på

Syns dere det ser homofilt ut? eller er det helt greit liksom? :)

edit: leif

6418502[/snapback]

Hvis du syntes den så bra ut hvorfor i helvete bryr du deg om hva en gjeng med små datanerder synes? Er det noen jeg ikke ville tatt motetips fra så er det folk herfra.

Lenke til kommentar

må si jeg synes det er litt morsomt hvordan noen kan mene at man kler en farge bedre enn en annen avhengi av kjønn. Skulle tro at slike ting som hud, hår og øyenfarge spilte mere inn, men neida. det er visst kjønnet som bestemmer.

Lurer på hvilke farger jenter ikke kler? noen forslag?

Lenke til kommentar
må si jeg synes det er litt morsomt hvordan noen kan mene at man kler en farge bedre enn en annen avhengi av kjønn. Skulle tro at slike ting som hud, hår og øyenfarge spilte mere inn, men neida. det er visst kjønnet som bestemmer.

Lurer på hvilke farger jenter ikke kler? noen forslag?

6422645[/snapback]

Ville du kledd ein gutt som skal til dåpen i rosa og jenta i blått? Nei, rosa er "jentefargen", sånn har det vært lenge.

Eg synest oppriktig at gutar ikkje passar å bruke rosa klede, det eg synest er morosamt er at du ikkje forstår at folk har forskjellig smak og meiningar om ting.

Lenke til kommentar
Ville du kledd ein gutt som skal til dåpen i rosa og jenta i blått? Nei, rosa er "jentefargen", sånn har det vært lenge.

Eg synest oppriktig at gutar ikkje passar å bruke rosa klede, det eg synest er morosamt er at du ikkje forstår at folk har forskjellig smak og meiningar om ting.

6422662[/snapback]

Så jenter kler da altså ikke blått ettersom dette er en guttefarge.

Jeg forstår veldig godt at folk har forskjellig smak og meninger. men det hindrer meg ikke i og påpeke ulogikken i tankegangen til folk.

Lenke til kommentar
Fikk en rosa t-shorte (uten armen) hos muttern for en stund siden, og syns faktisk den var litt feet  :D

6418502[/snapback]

Hvis du syntes den så bra ut hvorfor i helvete bryr du deg om hva en gjeng med små datanerder synes? Er det noen jeg ikke ville tatt motetips fra så er det folk herfra.

6422577[/snapback]

Sier gutten med 5453 innlegg.......

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Sier gutten med 5453 innlegg.......

6422745[/snapback]

Og poenget ditt var?

6423021[/snapback]

Han vil gjerne ha så mange innlegg selv.

Enig i at det er teit å si at rosa ikke passer på gutter generelt. De som sier sånne ting må gjerne også fortelle om hvilke farger de selv kler seg i, så kan vi kommentere det også.

Lenke til kommentar

Rosa synes jeg er helt ok på gutter.

Men uten armer (singlet?) og v-hals - skeptisk.

Har selv et par rosa skjorter og ett rosa belte,

men bruker det ikke så altfor ofte. Noen ganger på fest og sånt. :)

Og nei, jeg er ikke fra Bærum.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6418502[/snapback]

Noe av det som er mest maskulint/heterofilt er å tørre å iføre seg rosa klær. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...