^fmj Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rosa blir for "ekstremt" for min egen del. Men hva andre gjør, blir jo helt opptil dem selv. Gå med det som du føler deg vel i, så får folk si hva de vil. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Post et bilde av deg selv, så skal vi se det an Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hadde jenter for 50 år siden tenkt som deg så hadde de alle gått i skjoler i dag. Noko som for så vidt ikkje hadde vore ei så stor ulempe, med tanke på at kjoler er veldig fint. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fikk en rosa t-shorte (uten armen) hos muttern for en stund siden, og syns faktisk den var litt feet Så siden jeg kjeder meg så bare lurer jeg på Syns dere det ser homofilt ut? eller er det helt greit liksom? edit: leif 6418502[/snapback] Hvis du syntes den så bra ut hvorfor i helvete bryr du deg om hva en gjeng med små datanerder synes? Er det noen jeg ikke ville tatt motetips fra så er det folk herfra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Eg synest ikkje rosa passar på gutar, men folk kan få gå i det dei vil for min del. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 må si jeg synes det er litt morsomt hvordan noen kan mene at man kler en farge bedre enn en annen avhengi av kjønn. Skulle tro at slike ting som hud, hår og øyenfarge spilte mere inn, men neida. det er visst kjønnet som bestemmer. Lurer på hvilke farger jenter ikke kler? noen forslag? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 må si jeg synes det er litt morsomt hvordan noen kan mene at man kler en farge bedre enn en annen avhengi av kjønn. Skulle tro at slike ting som hud, hår og øyenfarge spilte mere inn, men neida. det er visst kjønnet som bestemmer. Lurer på hvilke farger jenter ikke kler? noen forslag? 6422645[/snapback] Ville du kledd ein gutt som skal til dåpen i rosa og jenta i blått? Nei, rosa er "jentefargen", sånn har det vært lenge. Eg synest oppriktig at gutar ikkje passar å bruke rosa klede, det eg synest er morosamt er at du ikkje forstår at folk har forskjellig smak og meiningar om ting. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ville du kledd ein gutt som skal til dåpen i rosa og jenta i blått? Nei, rosa er "jentefargen", sånn har det vært lenge. Eg synest oppriktig at gutar ikkje passar å bruke rosa klede, det eg synest er morosamt er at du ikkje forstår at folk har forskjellig smak og meiningar om ting. 6422662[/snapback] Så jenter kler da altså ikke blått ettersom dette er en guttefarge. Jeg forstår veldig godt at folk har forskjellig smak og meninger. men det hindrer meg ikke i og påpeke ulogikken i tankegangen til folk. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fikk en rosa t-shorte (uten armen) hos muttern for en stund siden, og syns faktisk den var litt feet Så siden jeg kjeder meg så bare lurer jeg på Syns dere det ser homofilt ut? eller er det helt greit liksom? edit: leif 6418502[/snapback] Hvis du syntes den så bra ut hvorfor i helvete bryr du deg om hva en gjeng med små datanerder synes? Er det noen jeg ikke ville tatt motetips fra så er det folk herfra. 6422577[/snapback] Sier gutten med 5453 innlegg....... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 nei, en rosa t-skjorte kan funke helt bra på en gutt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sier gutten med 5453 innlegg....... 6422745[/snapback] Og poenget ditt var? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sier gutten med 5453 innlegg....... 6422745[/snapback] Og poenget ditt var? 6423021[/snapback] Han vil gjerne ha så mange innlegg selv. Enig i at det er teit å si at rosa ikke passer på gutter generelt. De som sier sånne ting må gjerne også fortelle om hvilke farger de selv kler seg i, så kan vi kommentere det også. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rosa synes jeg er helt ok på gutter. Men uten armer (singlet?) og v-hals - skeptisk. Har selv et par rosa skjorter og ett rosa belte, men bruker det ikke så altfor ofte. Noen ganger på fest og sånt. Og nei, jeg er ikke fra Bærum. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rooosa, jeg liker bare ting hvis de er rooosa....hvasadusadu Den rosa sangen! Blir for drøyt for gutter etter min mening. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sier gutten med 5453 innlegg....... 6422745[/snapback] Og poenget ditt var? 6423021[/snapback] Tenk litt på den du, så finner du nok ut hva poenget var.... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvis det ikke brukes som "ZOMG SE PÅ MEG JEG HAR ROSA KLÆR" og heller brukes i en fin kombinasjon med andre farger er rosa en fin farge det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rosa penskjorte med dessjakke over, kan gå. Alle andre rosa klær, blir litt for drøyt, imo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fikk en rosa t-shorte (uten armen) hos muttern for en stund siden, og syns faktisk den var litt feet Så siden jeg kjeder meg så bare lurer jeg på Syns dere det ser homofilt ut? eller er det helt greit liksom? edit: leif 6418502[/snapback] Noe av det som er mest maskulint/heterofilt er å tørre å iføre seg rosa klær. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Passer man til det er det bare nice å gå i u go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå