Anonym234 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Samma hva andre syns vel, gå med det du vil. Rosa er ikke en homofil farge. Rosa er for alle. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 spørs jo om du kler det da;) er fint på gutter som kler rosa så rosa er fint;) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det kommer veldig an på hvor rosa den er, og hvordan fasongen er. Er den sånn kort og inntilsittende er det ett nei-nei, ihvertfall fra mitt synspunkt. Og knæsj rosa er ikke pent. Det kommer også veldig an på stilen din ellers. Men liker du den, så go for it! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser ikke helt sammenhengen med det å være femi, og det å være homo. Flertallet homser er ikke femi, og de fleste femi gutter er ikke homo. Hva baserer du det utsagnet på? For meg er det som å si at flertallet av hetrofile menn ikke er maskuline. 6418649[/snapback] For å svare på spørsmålet ditt: Livserfaring. Flertallet heterofile menn er ikke sterotypt maskuline, slik man ser på John Wayne eller Sean Connery. De fleste har "feminine" sider som å like matlaging, hagearbeid, et forfengelig forhold til hudpleie/mote eller lignende. Dette gjør ikke en til mindre mann bare fordi man prøver å tilegne seg de evner og gleder man mener beriker livet sitt. Poenget mitt var at seksuell legning ikke bestemmes av hvilke fritidssyssler man har, da de fleste av os har flere sider enn det som kan settes i enten en "maskulin" eller en "feminin" bås. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Syns dere det ser homofilt ut? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Absolutt ikke feminint. Se på Stiffmeister i American Pie Band Camp, han går i rosa t-sjorte Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Rosa er ikke nødvendigvis feminint. Kommer litt an på hvilke holdninger folk har til feminine gutter hvorvidt du vil merke det om du går med rosa klær på skolen. Da jeg begynte å gå med rosa, fikk jeg kommentarer som "Pink panther" og slikt fra islamistene i klassen. Jentene syntes det var kult og modig, siden jeg er den eneste gutten i klassen som gjør det, så jeg fortsatte i grunn med det. Dessuten får rosa klær huden min til å se veldig solbrun ut, og jeg er kritthvit og blir aldri brun, så det er bare positivt, egentlig. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jo det er femi som balerinasjørt, kunne aldri klart å gå med det selv Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 kva med å bleike den i klorin?? Da slepper du den sterkt homofile fargen... Men vist du liker at folk ser på deg og snakker om deg så er det fritt fram :!: Lenke til kommentar
salah Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er _forferdelig_. Det at du har dame gjør deg ikke heterofil, det kan hende du ikke har "oppdaga" deg selv Lenke til kommentar
Beining Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Selv bruker jeg litt rosa, men da lyse rosa ikke sjokkrosa. Nei, men er visst bra Bærum også jeg gitt;) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er ekstremt få som kler rosa. Dei fleste som ikler seg rosa skjorter og t-skjorter ser ut som idioter. Men noen kler rosa, og da kan det se bra ut. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg syns rosa ting på gutt = Femenint... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er _forferdelig_. Det at du har dame gjør deg ikke heterofil, det kan hende du ikke har "oppdaga" deg selv 6419936[/snapback] Forventet ikke å høre noe sånt fra deg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Man kan jo kle seg i hva som kler en. Jeg kler oransje, rødt, hvitt og rosa, så jeg kler meg deretter. Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er vel nesten ingenting som er "femi" på gutter nå om dagen. Men en ting skal være sagt: Rosa på gutter er så inni helvette stygt at jeg har ikke ord. Babyblå og andre såkalte "femi" farger går ann, til en viss grad. Men rosa passer ikke gutter, rett å slett. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg syns det er dritt femi. ser ut som man er homo 6418584[/snapback] Men selvfølgelig er det femi. Rosa er den mest femi fargen som finnes. Men du kan gå med den så mye du vil. Det er bare andre som dømmer deg. Så kan du spørre deg selv. Er det noe galt med de, eller er det noe galt med deg? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen påstår at det er lilla som er guttenes "rosa". I klassen er lilla omtalt som homsefarge... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rosa er inn på denne siden av byen ja Syntes nok det dessvere ser bare teit ut.. Men er jo lov og bruke det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rosa er inn på denne siden av byen ja Syntes nok det dessvere ser bare teit ut.. Men er jo lov og bruke det. 6421078[/snapback] Hehe, vestkant? På trinnet mitt er det veldig få gutter som går i rosa. - Trinnets beste fotballspiller: Null negativ oppmerksomhet - To av trinnets flinkeste street-dansere: Null negativ oppmerksomhet - Trinnets mest populære gutt: Null negativ oppmerksomhet - Trinnets "største nerd" (meg): Veldig mye negativ oppmerksomhet fra guttene i klassen. Blir kalt Pink Panther og får konstant spørsmål om homofili og slikt. (Dog vil jeg tro jeg er den eneste som får oppmerksomhet fra jentene pga. rosa klær Så jeg tror egentlig ikke rosa på gutter er fælt i seg selv, det kommer bare an på hvem som går med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå