Complexity Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Liker du den så går du med den, så enkelt er det. Selv synes jeg rosa er oppbrukt for tiden, ettersom det er "in" å leke homofil, og folk tror at alle homofile går med rosa. Men det kan selvsagt se veldig bra ut Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har aldri hatt sans for rosa t-skjorter på gutter... Det kan jo finnes unntak. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Selv ser jeg både rosa OG uten arm som ganske homofilt ja, sånn er jeg.. Men hva synes DU? Det er jo det viktige, spesielt siden det er mye smakssak ute og går.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er du fra Bærum er det nok "ok". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser ikke på de som går i rosa skjorte som en homo, men mere sånt som en av de pannebåndgutta... slike sosser, eller ntg duds. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Neh, rosa er jo en fin farge Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Rosa er feminint. Men hva er galt med er gutter er litt feminine? (Rettelse: feminin klesstil. Farge bare faktisk, alt annet kan jo være macho som bare det, sånn sett.) Ingen som skriker om jenter går med svart dongeribukse liksom... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Rosa er feminint. Men hva er galt med er gutter er litt feminine? (Rettelse: feminin klesstil. Farge bare faktisk, alt annet kan jo være macho som bare det, sånn sett.) Ingen som skriker om jenter går med svart dongeribukse liksom... 6418562[/snapback] Jenter mer ganske fine i alt som er de... Og gutter skal ikke gå i jenteklær Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) jeg syns det er dritt femi. ser ut som man er homo Endret 1. juli 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jenter mer ganske fine i alt som er de... Og gutter skal ikke gå i jenteklær 6418572[/snapback] Hadde jenter for 50 år siden tenkt som deg så hadde de alle gått i skjoler i dag. Trenger ikke så så veldig mange tiår tilbake før dongeribukse og tsjorte hadde vært cross-dressing på jenter. Forøvrig rart hvordan folk bedømmer kjønn utifra ikke naturlige faktorer som makeu-up, kler, osv... kontra selve kroppen. EDIT: Mennesker u-avhengi av kjønn skal få gjøre akkurat hva de vil forutsagt at det ikke virkelig går utover noen på en negativ måte. (så gutter må bare bruke jentekler hvis de har lyst....) Tipper at om 50 år så bryr ikke folk seg like mye om at gutter går i kjoler som vi i dag bryr oss om at jenter går i dongeri-bukser. Endret 1. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser ikke helt sammenhengen med det å være femi, og det å være homo. Flertallet homser er ikke femi, og de fleste femi gutter er ikke homo. Beklager hvis jeg tråkker på selvtilliten til noen her, men ser du deg selv i speilet, er du sannsynligvis ikke ordbokseksempelet på alfa-mannen du heller. Alle har både maskuline og feminine sider. Så for å svare på spørsmålet til trådstarter, jeg syns rosa klær generelt ser femi ut på gutter (IKKE homofilt!), men det har mye å si hvordan kroppsspråket ditt er ellers også. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser ikke helt sammenhengen med det å være femi, og det å være homo. Flertallet homser er ikke femi, og de fleste femi gutter er ikke homo. Beklager hvis jeg tråkker på selvtilliten til noen her, men ser du deg selv i speilet, er du sannsynligvis ikke ordbokseksempelet på alfa-mannen du heller. Alle har både maskuline og feminine sider. 6418610[/snapback] QFT Liker du klesplagget, gå med det. Har det virkelig noe å si hva folk her på forumet mener om det? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser ikke helt sammenhengen med det å være femi, og det å være homo. Flertallet homser er ikke femi, og de fleste femi gutter er ikke homo. Hva baserer du det utsagnet på? For meg er det som å si at flertallet av hetrofile menn ikke er maskuline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå