ronnyaa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er på jakt etter ny bil, og det er ikke så fryktelig enkelt å bla seg fram i jungelen der ute, mange useriøse selgere som lar annonsen ligge ute lenge etter at bilen er solgt. Så jeg er ganske så lei av å ringe folk som har solgt bilen for lenge siden. Så, nå vil jeg prøve en ny taktikk, jeg vil la selgerne ringe meg istedet. Og da trenger jeg tips til hvor man kan annonsere "bil ønskes kjøpt" helst gratis ? Alle forslag mottas med takk Ronny Lenke til kommentar
Bjorn_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mange legger ut "ønskes kjøpt" på Autodb.no, det er også gratis.. Så det er en mulighet.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ser mange gjør det, men det blir vel egentlig bare sånn "halvhjertet" siden det kun er ment for salg.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ser mange gjør det, men det blir vel egentlig bare sånn "halvhjertet" siden det kun er ment for salg.. 6420087[/snapback] Hvilke valg har du egentlig? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hvilke valg har du egentlig? 6421485[/snapback] Hva mener du med det da ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva mener du med det da ? 6421559[/snapback] Du må nesten bruke de plassene du har mulighet for da, er ikke så mange slike annonsesteder på nettet egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå