Marzo Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Da kommer det er forsøk fra meg også her. Prøver og fange sollys, refleksjoner og flammer fra bålet riktig, men ble ikke helt fornøyd. Tok mange eksponeringer og dette er det jeg ble mest fornøyd med. Tips ønskes Endret 1. juli 2006 av Marzo Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Lyset som trenger gjennom skyene, kombinert med flammene fra bålet, syns jeg gjorde dette til et spesielt bilde. Jeg syns det var meget pent!. Vet ikke om det kanskje hadde vært en ide å prøve med mindre blender åpning for å få litt mer dybdeskarphet?. Fjellene i bakgrunnen blir kanskje blurret ut av "osen" over flammene, så det ville kanskje ikke blitt bedre med mindre blender?. Men når jeg tenker meg som så ville jo lukkertiden sikkert blitt for lang ved mindre blender, da ville jo ikke flammene blitt noe tess. Med andre ord, glem vaset mitt, flott bilde ! Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg synes du med fordel kunne gått nærmere. Hadde du tatt bildet nærmere bålet så kunne du antagelig fått lyset ned fra skyene som en fin bakgrunn som nesten ville sett ut som en fortsettelse av flammene, tatt fra riktig vinkel. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Syns nesten den varme luften over ødela den flotte himmelen bak, ser ut som det er gjort med sånn filter i PS. Men ellers ett flott bilde. Stilig at flammene reflekteres i dammen forann. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Den dammen som gir en speil-effekt var litt distraherende Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Takk for svar. Det var meningen at flammene/bålet skulle vises i pytten foran, dette gjor også at jeg derfor måtte stå så langt tilbake. Varmeutviklingen var også ganske intens, ble redd for utstyret etterhvert Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du hadde stort bål mye glør.. mens mitt er rett og slett det motsatte. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Mitt er mer "eksploderende" Ja det var en båt vi brente, den var kul å brenne :!: Endret 2. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Her har vi et annet utsnitt av bålet mitt. Ble dette bedre for noen av dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå