lektroluv Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har nettopp bygget meg ny pc, deriblandt et XFX GeForce 7600 GS Extreme Edition skjermkort og Asus A8N-SLI Premium hovedkort. Bruker 91.31 forceware og 6.85 Nforce drivere. Det som er problemet mitt er at hver gang jeg starter windows, så virker det som om driverne har resatt seg. Jeg får nemlig en boble som sier "SLI er slått av siden du ikke bruker det blabla" hver eneste gang jeg restarter windows. Tray icon'et kommer også tilbake selv om jeg disabler det. Noen som har vært borti noe slikt før? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er en bryter på HK du må sette på at du ikke har SLI om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det som er problemet mitt er at hver gang jeg starter windows, så virker det som om driverne har resatt seg. Jeg får nemlig en boble som sier "SLI er slått av siden du ikke bruker det blabla" hver eneste gang jeg restarter windows. Tray icon'et kommer også tilbake selv om jeg disabler det. Noen som har vært borti noe slikt før? 6418157[/snapback] Dette problemet skal være løst i 91.33 betaen (last ned fra NZone) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Eventuelt gjøre slik: 1) Delete all 3 start-up entries including NvCplDaemon. (Not an option for CoolBits users) 2) Go to [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\MediaCenterTray] and delete the first sub-key (NVCpl.dll). The Media Center Tray entry will still be recreated after each reboot, but the tray icon will be killed as long as your panel setting has it disabled. CoolBits OC still works and I have seen no side-affects yet from deleting this entry. (funnet på nett, fungerte for meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå